RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

"نوبت‌دهی هوشمند"، خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد در دوران کرونا

۱۷:۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۷کد خبر: 316939
ایستانیوز: همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ و تداوم وضعیت فاصله‌گذاری اجتماعی، لزوم ارائه خدمات بانکداری به‌صورت غیرحضوری را بیش از همیشه افزایش داده است. به حداقل رساندن مراجعه حضوری به شعبه بانک‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ سلامت جامعه داشته باشد. در این میان، گاهی مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک، اجتناب‌ناپذیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این شرایط، رعایت برخی موارد مانند: جلوگیری از تجمع مشتریان در شعبه‌ها، حداقل کردن زمان حضور مشتریان از طریق مدیریت زمان و همچنین حذف روش‌های لمسی نوبت‌گیری در شعبه‌ها می‌تواند بخش عمده‌ای از خطرات را کاهش دهد.
 
بانک ‌پاسارگاد، به ‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان خود، در سال جاری اکثریت شعبه‌های خود در سراسر کشور را مجهز به دستگاه‌‌های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌ است.
 
سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌ پاسارگاد، نیز خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌‌شد و بهره‌‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این، سامانه نوبت‌ دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می‌‌‌کند.
 
نوبت‌دهی پیامکی، صرفه‌جویی در زمان توأم با فاصله‌گذاری اجتماعی
 
مشتریان گرامی بانک پاسارگاد، می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه نوبت‌‌دهی هوشمند، قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. برای این کار کافی است کد شعبه مورد نظر به شماره 10008289 ارسال شود. پس از لحظاتی، این سامانه پیامکی را حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار برای متقاضی ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور داشته باشند.
 
گفتنی است هموطنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *