RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل بیمه دی عنوان کرد:

افزایش ضریب نفوذ بیمه با توجه به تحولات اقتصادی کشور

۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۹/۱۲کد خبر: 314462
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه استارت آپ‌ها عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور محسوب می‌شوند، بیان کرد: با توجه به اینکه نقش فناوری اطلاعات در حوزه بیمه بیشتر می‌شود و نقش نمایندگان بیمه در همین راستا تغیییر می‌کند، تفاوت‌هایی در آن صورت می‌گیرد و باید به عنوان مشاوره بیمه‌ای فعالیت کنند که در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی درخصوص ضریب نفوذ بیمه در گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور ما به مولفه‌های بسیاری ارتباط و افزایش این ضریب به عوامل بسیاری بستگی دارد. بخشی از این عوامل درون صنعت بیمه و بخشی از آن بیرون صنعت بیمه هستند یعنی در بخش اول شرکت‌های بیمه باید فعالیت و تلاش خود را دو چندان کنند و در بخش بعدی سایر نهاد‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور فعال شوند که این هماهنگی بین این دو بخش باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور می‌شود.
 
وی افزود: در بخش صنعت بیمه کم کاری صورت نگرفته و اتفاقات خوبی در این بخش از سوی عوامل درون صنعت بیمه رخ داده است، هم در خصوص استفاده از فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر بیمه و هم در حوزه صدور بیمه نامه و ارائه خسارت.
 
کشاورز اظهار کرد: به نظر می‌رسد با توجه به تحولات اقتصادی در کشور، در سال آینده شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور باشیم.
 
مدیرعامل بیمه دی در پاسخ به سوالی درباره عوامل کم بودن سهم استارت آپ‌ها از بازار بیمه در کشور بیان کرد: بخشی از دلیل ثابت ماندن سهم استارت آپ‌ها از بازار بیمه، به قوانین و مقررات صنعت بیمه باز می‌گردد قوانینی که باید برای استارت آپ‌های بیمه وضع می‌شد که بخشی از این قوانین وضع شده و بخشی دیگر نیز در حال بررسی است.

کشاورز با بیان اینکه حضور استارت آپ‌ها در حوزه بیمه انتخاب نیست بلکه نوعی الزام محسوب می‌شود، بیان کرد: از یک جایی به بعد استارت آپ‌های بیمه‌ای نوعی الزام برای صنعت بیمه محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه استارت آپ‌ها عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور محسوب می‌شوند، بیان کرد: با توجه به اینکه نقش فناوری اطلاعات در حوزه بیمه بیشتر می‌شود و نقش نمایندگان بیمه در همین راستا تغیییر می‌کند، تفاوت‌هایی در آن صورت می‌گیرد و باید به عنوان مشاوره بیمه‌ای فعالیت کنند که در تمام دنیا از آن استفاده می‌شود.

مدیرعامل بیمه دی عنوان کرد: شاید کسب و کار نمایندگان بیمه به نوعی دچار مشکل شود، ولی به این معنا نیست که نقش خود را در صنعت بیمه از دست بدهند و می‌توانند به عنوان مشاور در کنار استارت آپ‌های بیمه فعالیت کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌های شرکت‌های بیمه بتوانند با افزایش دانش فنی خود و تغییر رویکرد در حوزه کسب و کار فعالیت کنند، متضرر نمی‌شوند و استارت آپ‌ها عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه و گسترش بیمه در کشور هستند.

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *