RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل سابق بیمه آرمان عنوان کرد:

چرا مردم به استارت آپ‌ها اعتماد نمی‌کنند؟

۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۹/۱۰کد خبر: 314420
ایستانیوز:مدیرعامل سابق بیمه آرمان اظهار کرد: عدم اعتماد مردم به استارت آپ‌های بیمه‌ای در کشور باعث شده است مردم خرید بیمه نامه حضوری را به غیر حضوری ترجیح دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بیانیان، مدیرعامل سابق بیمه آرمان در خصوص خرید بیمه نامه اینترنتی عنوان کرد: در کشور ما مردم پایبند به مسائل سنتی هستند و با خرید بیمه نامه از شرکت‌های بیمه و با لمس بیمه نامه خیال خود را آسوده می‌کنند.
 
وی افزود: حضور استارت آپ‌ها در صنعت بیمه باید با یک بستر و یک فرهنگ سازی قبلی باشد تا مردم بتوانند از این روش و سیستم حمایت کنند. همچنین برای راه اندازی و استفاده مردم از این استارت آپ‌های بیمه‌ای، باید زیرساخت‌های فنی آن به درستی مهیا شود.
 
مدیرعامل سابق بیمه آرمان درباره نقش استارت آپ‌ها در صنعت بیمه کشور بیان کرد: اعتمادی که مردم نسبت به استارت آپ‌های بیمه‌ای کسب می‌کنند بر اساس تاییدیه‌های بیمه مرکزی است. در همه دنیا عمده فروش محصولات بیمه‌ای بر اساس فروش چهره به چهره است، زیرا خریدار در این نوع از خرید می‌تواند راحت‌تر به نمایندگان بیمه اعتماد کند تا اینکه از طریق استارت آپ‌ها بیمه نامه را خریداری کند.
 
به گزارش پول نیوز ، بیانیان خاطرنشان کرد: عدم اعتماد مردم به استارت آپ‌های بیمه‌ای در کشور باعث شده است مردم خرید بیمه نامه حضوری را به غیر حضوری ترجیح دهند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *