چرا مردم به استارت آپ‌ها اعتماد نمی‌کنند؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بیانیان، مدیرعامل سابق بیمه آرمان در خصوص خرید بیمه نامه اینترنتی عنوان کرد: در کشور ما مردم پایبند به مسائل سنتی هستند و با خرید بیمه نامه از شرکت‌های بیمه و با لمس بیمه نامه خیال خود را آسوده می‌کنند.
 
وی افزود: حضور استارت آپ‌ها در صنعت بیمه باید با یک بستر و یک فرهنگ سازی قبلی باشد تا مردم بتوانند از این روش و سیستم حمایت کنند. همچنین برای راه اندازی و استفاده مردم از این استارت آپ‌های بیمه‌ای، باید زیرساخت‌های فنی آن به درستی مهیا شود.
 
مدیرعامل سابق بیمه آرمان درباره نقش استارت آپ‌ها در صنعت بیمه کشور بیان کرد: اعتمادی که مردم نسبت به استارت آپ‌های بیمه‌ای کسب می‌کنند بر اساس تاییدیه‌های بیمه مرکزی است. در همه دنیا عمده فروش محصولات بیمه‌ای بر اساس فروش چهره به چهره است، زیرا خریدار در این نوع از خرید می‌تواند راحت‌تر به نمایندگان بیمه اعتماد کند تا اینکه از طریق استارت آپ‌ها بیمه نامه را خریداری کند.
 
به گزارش پول نیوز ، بیانیان خاطرنشان کرد: عدم اعتماد مردم به استارت آپ‌های بیمه‌ای در کشور باعث شده است مردم خرید بیمه نامه حضوری را به غیر حضوری ترجیح دهند.