RSS
امروز دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

رئیس کل بیمه مرکزی:

صیانت از منافع ملی در گرو خدمات‌رسانی صحیح است

۹:۶ - ۱۳۹۹/۳/۲۱کد خبر: 307231
ایستانیوز:ارائه خدمات بیمه ای در بستر دیجیتال باید در اولویت فعالیت‌های شبکه فروش و کلیه نمایندگان قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، غلامرضا سلیمانی که در آیین افتتاح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث شرکت بیمه ایران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: سرعت و صحت در امر پرداخت خسارت علاوه بر رضایتمندی بیمه‌گذاران می‌تواند در صیانتاز منافع ملی هم نقش پررنگی داشته باشد.
 
رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر خدمات دیجیتالی یاد کرد و گفت: با در نظر گرفتن پتانسیل بیمه ایران و توانمندی همکاران آی تی این شرکتی هیچ گونه نگرانی برای ارائه وب سرویس های متنوع در صنعت بیمه وجود ندارد.
 
 سلیمانی با تشریح شرایط اقتصادی و خدمات رسانی در زمان شیوع کرونا و قدردانی از فعالیت شرکت های بیمه ای در این دوران، خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت بیمه ایران مانند بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای از مرحله خدمات رسانی سنتی گذر گرده و در حوزه های دیجیتالی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
 
وی در پایان با اشاره به سهم ۵۰ درصدی شرکت سهامی بیمه ایران از بازار شخص ثالث، گفت: دولتی بودن شرکت بیمه ایران و خوشنامی آن سطح انتظارات بیمه‌گذاران را بالا برده و باید به گونه‌ای عمل شود که دو اصل سرعت و صحت در امر صدور و پرداخت خسارت به درستی رعایت شود.
 
شایان ذکر است عصر امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی مدیران ارشد صنعت بیمه و همچنین دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از نخستین سامانه اعلام خسارت الکترونیکی شخص‌ثالث بیمه ایران در شعبه فاطمی رونمایی شد.
 
با این سامانه در مرحله نخست، میزان خسارت تا ۳ میلیون تومان در شهر تهران به صورت الکترونیکی قابل پرداخت است، بر این اساس بیمه گذار در زمان بروز حادثه، می‌تواند در محل حادثه با مراجعه به سایت ایران من به صورت برخط عکس و فیلم از مواضع خسارت دیده خودرو و مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه و شماره پلاک خودرو را ارسال و ثبت کند.
 
امکان درج محل و تصاویر مربوط به صحنه تصادف به صورت الکترونیکی در این سامانه وجود دارد. همچنین مشخصات طرفین تصادف نیز در این سامانه درج شده و به سرعت توسط کارشناسان بیمه، ارزیابی می‌شود.
 
از طریق این سامانه خسارت های تا سه میلیون تومان ارزیابی و خسارت مربوطه تا ۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.
 
در صورتی که میزان خسارت بیش از سه میلیون تومان باشد از متقاضی خواسته می‌شود که خودروی آسیب دیده به صورت فیزیکی بررسی شود. در مراحل بعدی قرار است مبلغ قابل پرداخت تا ۱۱ میلیون تومان نیز افزایش یابد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *