RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان فارس

۱۶:۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۷کد خبر: 299720
ایستانیوز:مدیران امور شعب استان ها و سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین از شعب استان فارس بانک ایران زمین بازدید کرده و با همکاران جلساتی در جهت افزایش بهره وری و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارها برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها و علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش در سفری به استان فارس از تعدادی از شعب این استان بازدید نموده با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و در جریان امور جاری آنها قرار گرفتند.
 
در این بازدید عملکرد شعب به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
 
حسینی کناروئی در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان فارس،در بخشی از سخنان خود با تاکید بر حفظ اعتماد مشتریان، احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان نمود و از همکاران خواستار شد تا با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی در ارتقای سطح کیفی رضایتمندی مشتریان بکوشند.
 
رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ورهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان حسینی کناروئی در این بازدید بود.
 
علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش طی سخنانی سیاست ها و استراتژی بانک را در بخش سرمایه های انسانی بیان کرد و خواستار شد تا همکاران با تلاش و همت، بانک را در رسیدن به اهداف و برنامه ها منابع انسانی یاری نمایند.
 
مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش با تاکید بر آموزش و بروز بودن دانش سازمانی افزود: نقش آموزش علاوه بر افزایش دانش، سبب تبادل اطلاعات، دانش کاری و استفاده از تجربیات همکاران خواهد شد و هدایت و آموزش صحیح نیروی انسانی، موفقیت هایی را برای بانک و پرسنل به همراه خواهد داشت.
 
حسینی کناروئی و علی فتاحی در این سفر از نمایندگان شعب برتر در مسابقه بخشنامه خوانی و برندگان خوش شانس باشگاه مشتریان با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *