بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان فارس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان ها و علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش در سفری به استان فارس از تعدادی از شعب این استان بازدید نموده با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و در جریان امور جاری آنها قرار گرفتند.
 
در این بازدید عملکرد شعب به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
 
حسینی کناروئی در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب استان فارس،در بخشی از سخنان خود با تاکید بر حفظ اعتماد مشتریان، احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان نمود و از همکاران خواستار شد تا با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی در ارتقای سطح کیفی رضایتمندی مشتریان بکوشند.
 
رعایت آراستگی شعب، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ورهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان حسینی کناروئی در این بازدید بود.
 
علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش طی سخنانی سیاست ها و استراتژی بانک را در بخش سرمایه های انسانی بیان کرد و خواستار شد تا همکاران با تلاش و همت، بانک را در رسیدن به اهداف و برنامه ها منابع انسانی یاری نمایند.
 
مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش با تاکید بر آموزش و بروز بودن دانش سازمانی افزود: نقش آموزش علاوه بر افزایش دانش، سبب تبادل اطلاعات، دانش کاری و استفاده از تجربیات همکاران خواهد شد و هدایت و آموزش صحیح نیروی انسانی، موفقیت هایی را برای بانک و پرسنل به همراه خواهد داشت.
 
حسینی کناروئی و علی فتاحی در این سفر از نمایندگان شعب برتر در مسابقه بخشنامه خوانی و برندگان خوش شانس باشگاه مشتریان با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.