RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شهرکرد

۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۹کد خبر: 297522
ایستانیوز:مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه ۱۳۹۸ از شعبه شهرکرد داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در ابتدای این نشست، سید جعفر حسینی رئیس شعبه شهرکرد با ارائه گزارش عملکرد شعبه مذکور، پرتفوی و سهم از بازار و نیز ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را بررسی کرد و سپس به بیان چالش‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداخت.
دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شبکه فروش و نمایندگان پرداخت و ضمن ابراز رضایت از تلاش‌ها و کوشش‌های صورت‌گرفته در نه ماه گذشته از سوی شبکه فروش و نمایندگان در زمینه جذب پرتفوی و همچنین رشد حق‌بیمه‌های صادره، بر تداوم روند فعلی همراه با کنترل و مدیریت ریسک بیشتر تأکید کرد.
وی ضمن تأکید بر استراتژی فروش بیمه‌های خرد به‌ویژه در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، به تشریح دلایل اهمیت فروش آن‌ها پرداخت و گفت: در بیمه‌های خرد به واسطه تعدد فروش در محصولات بیمه‌ای با ریسک پایین‌تر مواجه هستیم و از سوی دیگر، احتمال تمدید این‌گونه از بیمه‌نامه‌ها به‌دلیل تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری مشتری نسبت به بیمه‌های کلان بیشتر است.
ایشان خاطرنشان کرد: در بیمه‌های خرد برخلاف بیمه‌های کلان که ورود و خروج آن‌ها از پرتفوی هر شرکت به‌ویژه در صورت انتقال آن به شرکت دیگر، تأثیر قابل توجه و گهگاه نگران‌کننده بر فعالیت‌های شرکت‌ها می‌گذارد، آثار ناگهانی و نگران‌کننده ندارد و به همین دلیل یکی از استراتژی‌های مهم، فروش بیمه‌های خرد از سوی نمایندگان و شبکه فروش است.
در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *