RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

حمایت بیمه سینا از محصولات دانش‌بنیان

۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۶کد خبر: 358010
ایستانیوز:در حاشیه برگزاری نشست رسانه‌ای سومین رویداد پل سرمایه‌گذاری، تفاهم‌نامه همکاری بیمه سینا با شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا در جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های دانشی طرفین به امضا رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در این نشست با اشاره به فضای جدید صنعت بیمه در ایران و جهان گفت: صنعت بیمه در مسیر نوآوری‌های جدید در حوزه تکنولوژی و هوش مصنوعی قرار دارد و بیمه سینا در تلاش است تا از مجموعه‌های دانش‌بنیان و از کسانی که در این مسیر قرار دارند، حمایت کند تا برای اقتصاد کشور ثمربخش باشد.
 
وی با اشاره به این که بنیاد مستضعفان به درستی به حوزه دانش‌بنیان‎ها ورود کرده است، اظهار داشت: هر اقدام اقتصادی، خدماتی و علمی که در کشور عملیاتی می‌شود، به طور طبیعی با ریسک‌هایی همراه است که می تواند صاحبان آن را نگران کند، در حالی که با پیوست بیمه‌ای، می‌توان این نگرانی‌ها را تا حد بسیار زیادی کاهش داد.
 
مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه این شرکت مدتی است که وارد فضای نوآورانه و دیجیتالی شده است، گفت: در قبال مجموعه‌های دانش‌بنیان که در مسیر خلاقیت و نوآوری هستند برای خود مسئولیت قائل هستیم و با توجه به اینکه کار بیمه ها، مدیریت ریسک است، می توانیم نگرانی جامعه علمی را کاهش دهیم تا با اطمینان بیشتری ریسک‌پذیر باشند.
 
وی با اشاره به آثار مثبت این تفاهم مشترک در راستای هم‌افزایی در مجموعه بنیاد ابراز امیدواری کرد: بیمه سینا نقش خود را به عنوان یک شرکت بیمه‌ی فناورمحور و ریسک پذیر به خوبی ایفا کند.
 
در ادامه این نشست، یاسر خانی مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا با قدردانی از حمایت بیمه سینا از فعالیتهای این شرکت، گفت: اکنون فضای ویژه‌ای به حوزه نوآوری در بنیاد تخصیص داده شده است و پلتفرم سینا وی‌سی با استفاده حداکثری از آن، در تلاش است خدمات مطلوبی به کاربران این حوزه ارائه کند.
 
یاسر خانی امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت بیمه سینا را فصل جدیدی در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر دانست و افزود: یکی از مهمترین کارکردهای این اقدام، می تواند استفاده هوش مصنوعی برای کشف تقلب و تخلف در حوزه صنعت بیمه باشد که فواید زیادی برای شرکت‌های بیمه دارد.
 
وی همچنین در نشست خبری سومین رویداد پل سرمایه گذاری در حوزه فناوری های مالی گفت: رویداد سوم با همکاری بیمه سینا برگزار خواهد شد و در آن به نیازهای شرکتهای بیمه نیز پرداخته می‌شود.
 
خانی در ادامه گفت: همکاری در زمینه بیمه شرکت‌های دانش بنیان را حدود یک سال پیش با بیمه سینا آغاز کردیم و تاکنون دو بیمه‌نامه در این خصوص طراحی و توسط بیمه سینا صادر شده است.
 
وی افزود: یکی از ریسک‌های شرکت‌های دانش بنیان، چالش به کارگیری محصول است که با توجه به حضور و همفکری با متخصصان در بیمه سینا در نهایت ریسک را برای خریداران کالاهای دانش بنیان کاهش دادیم .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *