RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

دکتر حسین مهری:

بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است

۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۹/۲۶کد خبر: 297032
ایستانیوز:دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانکداری دیجیتال ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است؛ ما باید به سمت و سویی برویم که فراتر از انتظار مشتریان به آنها خدمات بدهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی که در نشستی با عنوان تحول دیجیتال در بانک صنعت و معدن، با حضور مدیران و کارشناسان اجرای پروژه بانکداری دیجیتال در این بانک سخن می گفت افزود: با توجه به تحولات عظیمی که در حوزه فناوری در جهان در جریان است و همچنین شکل گیری نیازهای پیچیده مشتریان شبکه بانکی، گذر از مدل بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال یک امر گریزناپذیر است.
 
دکتر مهری عنوان داشت: از لحاظ وجود اطلاعات و زیرساخت های لازم اقدامات خوبی در کشور به انجام رسیده و لازم است با برقراری ارتباط بین سیستم های اطلاعاتی در سازمانهای مختلف و ایجاد امکان دستیابی بانک ها به این اطلاعات، زمینه تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و طراحی خدمات نوین بانکی در بستر بانکداری دیجیتال فراهم شود.
 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان داشت: در اقتصاد هوشمند، از مشتری مداری به سمت مشتری محوری حرکت می کنیم بطوریکه مشتری، محور تمامی فعالیت های بانک می شود و همه فرآیندها و خدمات در بانک بر اساس خواست و نیاز مشتری تعریف می گردد.
 
این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: در بانکداری دیجیتال موضوع پیش بینی نیاز و شناسایی ترجیحات مشتریان مطرح می شود بنابراین لازم است با استفاده از نوآوری، فرهنگ سازی و بهره مندی از تکنولوژیهای روز و با تکیه بر توانمندی تمامی کارکنان سازمان در تحقق این پروژه مهم کوشا باشیم.
 
دکتر مهری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مانور ارائه خدمات از طریق مرکز داده پشتیبان و قدردانی از همکاران دست اندر کار این مانور تأکید کرد: تسریع در اجرای پروژه بانکداری دیجیتال برای بانک صنعت و معدن که همواره در رویایی با تحولات آمادگی کامل داشته و در ارائه خدمات بانکی نوین پیشرو بوده است، یک ضرورت است.
 
منصور یوسفی نیا معاون فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، دفتر مدیریت بانکداری دیجیتال در این بانک تشکیل شد و تعریف پروژه برای اجرای بانکداری دیجیتال صورت گرفت.
 
وی گفت: نمونه ای از منشور پروژه یاد شده ارائه گردید که هم اکنون در مرحله تأیید قرار دارد و بر اساس موارد مشخص شده بودجه لازم پیش بینی و در نظر گرفته شده است.
مهندس یوسفی نیا افزود: به دلیل ماهیت پر ریسک فعالیت این بانک، کار با تیمی از افراد متخصص که دارای سابقه اجرایی مشابه در چند کشور حوزه خلیج فارس هستند آغاز شده و با جدیت دنبال می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: آموزش های لازم در خصوص تحقق تحول دیجیتال از رأس هرم مدیریتی این بانک شروع شده و طبق برنامه ریزیهای انجام شده آموزش های متناوب در این زمینه برای کارشناسان و مدیران سطوح میانی و اجرایی بانک نیز برگزار خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *