RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

جشنواره بیمه سامان، فرصتی برای افزایش درآمد نمایندگان

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۷/۱۶کد خبر: 289637
ایستانیوز:مهمترین هدف شرکت های بیمه از برگزاری جشنواره، ارتقاء سطح فنی فروش و افزایش فروش بیمه های معرفی شده در جشنواره طبق استانداردها و بودجه برنامه ریزی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برگزاری جشنواره های فروش محصولات بیمه ای در تمام دنیا عامل انگیزشی فروش بیمه نامه است و در سال های اخیر سبب تغییر نگرش و تمرکز بر فروش بیمه در استان های مختلف کشور شده است.
 
جشنواره ها می تواند ابزارهای انگیزشی خوبی برای نمایندگان باشد، و در جریان برگزاری آنها، عملکرد نمایندگان رتبه بندی می شود تا مشخص گردد عملکرد هر نماینده تا چه اندازه به برنامه هدف گذاری شده نزدیک است و این رتبه بندی سبب می شود نمایندگان برای کسب جایزه ، برنامه ریزی شده ، مدون و منسجم حرکت کنند.
 
بیمه سامان اخیرا با معرفی جشنواره جدید بیمه های درمان و عمر برنامه ای برای افزایش درآمدنمایندگان خود نیز تدارک دیده است که این امتیاز علاوه بر کارمزدهای پرداختی به نمایندگان است.
 
با توجه به بازخوردهای مثبت جشنواره های بیمه سامان در سال های گذشته برگزاری پنجمین جشنواره این شرکت کلید خورده است چراکه در سال گذشته تاثیر چشمگیری در افزایش انگیزه و فروش شرکت داشته به طوریکه درخواستهای مکرری از سوی انها برای دریافت الگوریتمهای فروش و مشاوره صورت گرفته است.
 
در جشنواره اخیر بیمه سامان سه سطح فروش برای بیمه های درمان و عمر پیش بینی شده است و کسب هر امتیاز در این سه پاداش های قابل توجهی در برخواهد داشت.
 
به عبارت دیگر نماینده ای که هدف فروش پله های اول تا سوم را دارد نه تنها کارمزد هدف درمان و ۷۰درصدی عمر را دریافت می کند بلکه به ازای هدف محقق شده و تعداد صدور و وصول بیشتر حق بیمه های درمان به راحتی امکان رشد این دریافتی را در مدت اکران جشنواره دارد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *