RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

خدمات پست بانک در تحقق دولت الکترونیک

۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۳/۲۷کد خبر: 279118
ایستانیوز: بر اساس پنجمین گزارش ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمان‌های کشور که از سوی سازمان فناوری اطلاعات منتشر شده، پست بانک ایران با امتیاز ۷۹.۴۲ در جایگاه ۲۲ تحقق خدمات دولت الکترونیک قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سازمان فناوری اطلاعات و دبیرخانه اجرایی شورای فناوری اطلاعات کشور گزارش پنجمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی سازمان‌ها و دستگاه‌های کشور را منتشر کردند که در این گزارش پست بانک ایران توانسته تا در جایگاه ۲۲ سازمان‌های کشور قرار بگیرد.
 
پست بانک ایران در زمینه ارائه خدمات نظام پرداخت و دریافت بر اساس آخرین خدمات معرفی شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه ریالی و ارزی توانسته تا امتیاز ۸۲.۱۸ را کسب کند؛ همچنین پست بانک در خصوص ارائه خدمات تسهیلات و تعهدات بانکی بر اساس آخرین خدمات معرفی شده از سوی بانک مرکزی به صورت ریالی و ارزی امتیاز ۷۹.۱۲ و در بخش ارائه کلیه خدمات بانکی ریالی و ارزی مصوب بانک مرکزی در دفاتر شهری و روستایی امتیاز ۸۳.۱۸ را به خود اختصاص داده است.
 
از سویی دیگر، پست بانک با توجه به اینکه بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه این وزارت خانه به شمار می‌رود، در ارزیابی‌ها امتیاز ۷۸.۲۳ را کسب کرده، این در حالی است که شرکت دولتی پست بانک ایران در خصوص عاملیت فروش و ارائه محصولات و خدمات اشخاص حقوقی به روستاییان ۷۴.۳۵ درصد از هدف را محقق کرده است.
 
به گزارش ایبنا، پست بانک در زمینه مراحل ارزیابی و مدل بلوغ خدمات الکترونیکی در پنجمین ارزیابی دستگاه‌ها در حوزه دولت الکترونیک در بخش‌های حضور در وب ۶۹.۳۹، تعاملی ۸۶.۷۵، تراکنشی۹۳.۷۴، یکپارچگی۸۹.۲۷ و مشارکتی ۳۶.۵۰ درصد از اهداف را محقق کرده و بر همین اساس با امتیاز کل ۷۹.۴۱ در جایگاه بیست و دوم پنجمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها قرار گرفته است که البته نسبت به گذشته با رشد منفی مواجه بوده که یکی از دلایل آن تغییر برخی پارامترها در بررسی و ارزیابی بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *