RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

از سوی سرپرست هیات‌مدیره بیمه کوثرصورت گرفت

اعلام برنامه های استارت اپی بیمه کوثر

۱۵:۸ - ۱۳۹۸/۲/۷کد خبر: 274775
ایستانیوز:بسیاری از صاحبان سرمایه، استارت‌آپ‌ها را به‌عنوان یک شتاب‌دهنده در کسب‌وکار حمایت می‌کنند؛ یعنی یک ایده و تیم خاصی وجود دارد و صرفا منابع مالی نیاز دارند که در نهایت برای آن ایده سرمایه‌گذار همسو با خدمات خود جذب می‌کنند. اما بیمه کوثر با نگاهی نوین به این مبحث به استارت‌آپ استودیو و فکتوری توجه ویژه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرشاد نجفی‌‌پور در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با اشاره به حضور شرکت‌های استارت‌آپی و ارائه نرم‌افزارهای نوین در این نمایشگاه بیان‌کرد: یکی از محاسن نرم‌افزارها فرامرزی بودن آنهاست. نرم‌افزارها مشروط به اینکه بتوانند در فضای مجازی خدماتی معقول توام با جلب اطمینان مشتریان ارائه دهند، می‌توانند در خارج از کشور هم فعالیت مثمر ثمری داشته باشند.
وی با اشاره به مزیت‌های فعالیت در فضای مجازی ادامه داد: اگر کسب‌و‌‌کار در فضای مجازی را به درستی آموخته باشیم، می‌توانیم موانع احتمالی پیش رو را برداریم و فعالیت‌های بین‌المللی گسترده‌تری داشته باشیم. جهانی شدن در بسیاری از کسب‌وکارها دور از دسترس است؛ اما با بهره‌گیری از فضای مجازی می‌توان این محدودیت را برطرف کرد.
 سرپرست هیات‌مدیره بیمه کوثر با تاکید بر اهمیت حضور استارت‌آپ‌ها در این صنعت و رویکرد بیمه کوثر به آنها گفت: بیمه کوثر در چند سال اخیر به مبحث سرمایه‌گذاری تغییر نگاه ویژه‌ای داشته است. به همین دلیل استارت‌آپ‌ها را یک بخش تجربی یا سرگرمی نمی‌داند و به مقوله استارت‌آپ به‌عنوان یک فرصت مغتنم برای سرمایه‌گذاری نگاه می‌کند. بیمه کوثر برای اینکه از آن شکل سنتی شتاب‌دهنده خارج شود کار را به شکل استارت‌آپ استودیو (startup studio) یا استارت‌آپ فکتوری(startup factory) دنبال می‌کند.
نجفی‌پور در ادامه با اشاره به تفاوت این نوع استارت‌آپ‌ها با مدل سنتی، تصریح کرد: بسیاری از صاحبان سرمایه، استارت‌آپ‌ها را به‌عنوان یک شتاب‌دهنده در کسب‌وکار حمایت می‌کنند؛ یعنی یک ایده و تیم خاصی وجود دارد و صرفا منابع مالی نیاز دارند که در نهایت برای آن ایده سرمایه‌گذار همسو با خدمات خود جذب می‌کنند. اما بیمه کوثر با نگاهی نوین به این مبحث به استارت‌آپ استودیو و فکتوری توجه ویژه دارد، در این نوع از فعالیت، ایده و سرمایه در مجموعه وجود دارد و تنها برای تجهیز تیم متخصص برای عملیاتی کردن آن ایده، افراد بیرون از مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به مزایای این روش سرمایه‌گذاری ادامه داد: عملا در مدل شتاب‌دهندگی اهداف استارت‌آپ‌ها با اهداف کلان مجموعه کاملا یکسان نیست و به طور معمول در این گونه فعالیت‌ها خروجی با نقطه مدنظر شرکت کاملا همسو نخواهد بود. این در حالی است که در استارت‌آپ استودیو یا فکتوری، ایده‌ها و فعالیت‌ها منطبق با اهداف و برنامه‌های خود شرکت در نظر گرفته می‌شود که در نتیجه باعث پایین آمدن ضریب خطا می‌شود و خروجی آن کاملا با برنامه‌های شرکت تطبیق خواهد یافت .

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *