RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد

احتمال برگزاری مزایده سرخابی‌ها تا پایان سال

۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۹/۲۹کد خبر: 268649
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید: اعلام زمان قطعی مزایده سرخابی‌های مستلزم تصویب قیمت پایه و اعلام شرایط مزایده اما انتظار می‌رود این مزایده تا پایان سال برگزار شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،رئیس سازمان خصوصی‌سازی، گفت: فضای عمومی نشان دهنده این است که مزایده‌ای خوب و پررونق در واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خواهیم داشت.
 
میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی افزود: چنانچه همه عوامل دست‌به‌دست هم دهند، یعنی در ارائه صورت‌های مالی کوتاهی نشود و هیات واگذاری گزارش خود را به‌موقع ارائه کند، مزایده پرسپولیس و استقلال تا دو ماه آینده آگهی می‌شود.
 
وی ادامه داد: زمان قطعی مزایده را نمی‌توان اعلام کرد، چراکه این امر مستلزم تصویب قیمت پایه و اعلام شرایط مزایده توسط هیات واگذاری است.
 
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اضافه کرد: بااین‌حال انتظار می‌رود مزایده پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال برگزار شود.
 
وی گفت: هم‌اکنون برخی برای شرکت در این مزایده اعلام آمادگی کرده‌اند اما با توجه به اینکه هنوز قیمت پایه و شرایط مزایده مشخص نشده، این اعلام آمادگی‌ها به‌منزله پیشنهاد و درخواست نیست.
 
این مقام مسئول افزود: سازمان خصوصی‌سازی در پایگاه اطلاع‌رسانی خود فراخوانی منتشر کرده تا افراد در 10 تا 15 روز آینده نظرات خود را در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال بیان کنند.
 
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره پیشنهاد اتاق تعاون کشور برای خرید سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این اتفاق خوبی است که تعاونی‌ها هم در مزایده‌ها شرکت کنند؛ چنانچه تعاونی‌ها در واگذاری برنده شوند، در شرایطی برابر با دیگران، امتیازهایی ویژه برای آنها منظور شده که در آگهی‌ها درج می‌شود.
 
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: قیمت‌گذاری، میزان اقساط، شرایط عمومی و اقتصادی شرکت‌کنندگان در میزان استقبال مؤثر است اما ارزیابی اولیه ما این است که مزایده‌ای پررونق خواهیم داشت.
 
بحث واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شهریورماه امسال به‌طور مجدد در محافل ورزشی و رسانه‌ها مطرح شد؛ رئیس سازمان خصوصی دوازدهم شهریورماه در نشستی خبری اعلام کرد که «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواهان واگذاری این باشگاه‌ها شده اما مشکل این واگذاری، مصوبه هیات وزیران در مرداد ۱۳۹4 است.
 
وی ادامه داد: در مصوبه مرداد 1394، این دو باشگاه به‌عنوان نهادهای آموزشی و فرهنگی معرفی شده‌اند و بر این اساس، واگذاری مراکز آموزشی و فرهنگی مغایر قانون اساسی و غیرقانونی است؛ بنابراین برای واگذاری این دو باشگاه، ابتدا باید این مصوبه اصلاح می‌شد. هیات دولت در 25 آذرماه امسال با واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار ورزشی موافقت کرد.
 
«مسعود سلطانی فر» در این رابطه گفت: واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تأیید رئیس‌جمهوری رسید و بعد از طی کردن مراحل کارشناسی در کمیسیون اقتصادی، در هیات دولت به تصویب رسید.
 
وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به این مصوبه هیات وزیران، سازمان خصوصی‌سازی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی همه مراحل ارزیابی، قیمت‌گذاری، تعیین شرایط و نحوه واگذاری به متقاضیان را بر عهده خواهد داشت.
 
به گزارش ایرنا ،سازمان خصوصی‌سازی 26 آذرماه اعلام کرد در جهت اجرای تصمیم اخیر هیات وزیران مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، آماده‌سازی و واگذاری سهام این دو باشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *