RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

ابوالفضل جهاندیده، مدیر بیمه های اتومبیل:

اتوپلاس نوین، دغدغه و نگرانی مشتریان را رفع می کند

۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۹/۲۰کد خبر: 267230
ایستانیوز: مدیر بیمه های اتومبیل بیمه نوین اظهار داشت: شرکت بیمه نوین طی سال گذشته با انجام یک مطالعه علمی و نیازسنجی از مشتریان و مراجعه کنندگان خود اقدام به طراحی و ارائه محصول جدید در بخش ارائه خدمات به زیاندیدگان بیمه های بدنه به نام ((اتوپلاس )) کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،ابوالفضل جهاندیده افزود: اساس این محصول بر پایه رفع نگرانی و دغدغه مشتریان پیش از وقوع حادثه بود و بهترین شیوه برای بازاریابی و فروش این محصول ارائه آن به بیمه گزاران و شرح خدمات آن در نظر گرفته شد.
مشروح گفت و گو با جهاندیده را در ادامه می خوانید:
 
عملکرد شرکت را در زمینه بیمه های خودرو در هشت ماهه امسال تشریح کنید و بفرمایید که پورتفوی خودرویی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته چه تغییری داشته است ؟ 
شرکت بیمه نوین در هشت ماهه سال جاری در بخش بیمه های بدنه 59.67% و در بخش بیمه های شخص ثالث 29.23% رشد پرتفوی داشته، همچنین 26.222% کاهش نسبت خسارت در بیمه های بدنه و 23.91% کاهش نسبت خسارت در بیمه های شخص ثالث؛ نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شده است. 
 
پیش بینی شما از میزان پرتفوی و خسارت شرکت در بخش خودرو تا پایان سال چقدر است و چه میزان با بودجه پیش بینی شده انطباق دارد ؟
بیمه نوین طی دو سال اخیر بهبود و پالایش پرتفوی خود را در دستور کار قرار داده است و با توجه به سیاست شرکت مبنی بر کم شدن سهم بیمه های شخص ثالث، 10درصد رشد در این رشته پیش بینی شده و برای بیمه های بدنه رشد 45% پیش بینی شده بود که تاکنون همه اهداف چه در بخش صدور و چه در بخش خسارت محقق شده است. 
 
سهم پورتفوی بیمه های خودرو از کل پرتفوی شرکت چه میزان است و از لحاظ رتبه در بین رشته ای شرکت چه جایگاهی دارد ؟
بیمه های شخص ثالث 20.98 درصد، بیمه های بدنه 7.9 درصد و حوادث راننده 3.1 درصد از کل پرتفوی شرکت هستند که در مجموع 31.98 درصد از کل پرتفوی شرکت را انواع بیمه های خودرو تشکیل می دهند ولی به صورت رشته ای بیمه های عمر با بیش از 28 درصد بیشترین سهم در پرتفوی شرکت را تشکیل می دهد. 
 
آیا آیین نامه جدید ثالث در کاهش خسارت های این رشته داشته است ؟ ویژگی های مثبت این آیین نامه را تشریح  کنید ؟
با توجه به اینکه هنوز یک سال بیشتر از عمر آیین نامه جدید اجرایی ماده 18 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث ناشی از حوادث وسایل نقلیه نمی گذرد اظهارنظر در خصوص تأثیر آن بر نسبت خسارت های بیمه های شخص ثالث خیلی زود است و طی زمان بیشتری می توان کارکردهای این آیین نامه و تأثیرات آن را مورد بررسی قرار داد.
اما از جمله ویژگی های مثبت این آیین نامه واقعی تر شدن جریمه خسارت و تخفیفات، امکان پرداخت اقساطی حق بیمه برای اقشار مختلف و در نهایت اینکه با وقوع خسارت همه تخفیفات از بین نرفته بلکه به تناسب و همچنین نوع حادثه ( مالی و یا بدنی ) از تخفیفات عدم خسارت کاسته می شود. 
 
گویا بیمه نوین محصول جدیدی را در حوزه بیمه خودرو طراحی کرده است ؟ ویژگی های این محصول را تشریح کنید و بفرمایید که برای بازاریابی آن چه اقداماتی انجام شده است و چه خدماتی را شامل می شود؟
 در بیمه نوین ارائه خدمات به عنوان وظیفه ذاتی اعضای این شرکت تعریف و سیاست کاری ما در این شرکت با خدمت رسانی به بیمه گذاران و زیان دیدگان تدوین شده است. این به معنای ارائه خدمت بهتر و مطلوب به جای تبلیغات بعضاً غیر واقعی، غیر عملی و تخفیفات غیر فنی بر روی حق بیمه هاست که متأسفانه برخی شرکت ها با اقدام به ارائه نرخ های غیر فنی و کاهش حق بیمه علاوه بر کاهش کیفیت خدمت رسانی خود به اعتبار صنعت نیز آسیب وارد می کنند.
شرکت بیمه نوین طی سال گذشته با انجام یک مطالعه علمی و نیازسنجی از مشتریان و مراجعه کنندگان خود اقدام به طراحی و ارائه محصول جدید در بخش ارائه خدمات به زیاندیدگان بیمه های بدنه به نام ((اتوپلاس )) کرده است.
اساس این محصول بر پایه رفع نگرانی و دغدغه مشتریان پیش از وقوع حادثه بود و بهترین شیوه برای بازاریابی و فروش این محصول ارائه آن به بیمه گزاران و شرح خدمات آن در نظر گرفته شد. در ابتدا این طرح به صورت پایلوت در چند شهر اجرا شد و پس از اجرای موفق آن اکنون در 17 استان در حال اجراست.
این محصول شامل پوشش های جدید و خدمات امدادی رایگان است که با هدف ایجاد آسودگی خاطر مشتریان، توسعه و تنوع‌ بخشی خدمات بیمه‌ای مطلوب‌ و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی" ارائه شده است و دارندگان کارت‌های اتوپلاس با توجه به نوع کارت خود، می‌توانند از خدمات ویژه امدادی و پرداخت خسارت بهره‌مند شوند.
 
ما خدماتی را که تعهد کرده ایم دقیقاً به زیاندیدگان ارائه کرده و مدیریت بازاریابی شرکت پس از تشکیل هر پرونده خسارت بدنه با ایشان جهت ارزیابی و رضایت سنجی مشتریان با تک تک بیمه گزاران تماس گرفته و اگر مشکلی در ارائه خدمات وجود داشته دقیقاً پیگیری شده و نتیجه اقدامات به بیمه گزاران گزارش می شود. 
هدفگذاری ما در این محصول پوشش ارائه خدمت در سراسر کشور و کسب حداکثری رضایت بیمه گزاران است. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین، اتوپلاس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *