RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

گسترش خدمات الکترونیک در اولویت برنامه‌های بانک مهر اقتصاد

۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۷/۱۶کد خبر: 258217
ایستانیوز:معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی مدیران ادارات و روسای شعب استان کردستان، گفت: خدمات الکترونیک بانکداری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید مهدی حسینی – معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک – در این همایش که با موضوع سودآوری برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به ضرورت توجه به خدمات نوین و بانکداری الکترونیک این مهم در اولویت برنامه‌های راهبردهای بانک قرار گرفته است لذا باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم، و تلاش مستمر به تمامی‌اهداف تعیین شده در این حوزه دست یابیم.
معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک خاطر نشان کرد: بیش از یک دهه از آغاز حرکت و اندیشه‌ای که تلاش می‌کرد، متولیان سیستم بانکی را مجاب به استفاده از فن آوری روز دنیا در عرصه بانکداری الکترونیک کند، می‌گذرد و در حال حاضر مدیران صنعت بانکداری دریافته‌اند که می‌توانند با گسترش و بسط بانکداری الکترونیک نه تنها هزینه‌های خود را کاهش، بلکه درآمد بانک را افزایش دهند.
حسینی با بیان اینکه تکنولوژی و خدمات الکترونیک مسیر و آینده صنعت بانکداری و کسب و کار را تغییر می‌دهد و کار را برای مشتری سهل و آسان تر می‌کند، افزود: با به کارگیری خدمات نوین بانکداری علاوه بر ارتقاء بهره وری، رضایت مندی مشتریان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: همکاران و تیم یکدست استان کردستان با برنامه ریزی و تعیین اهداف و همچنین توجه ویژه به بانکداری الکترونیک توانسته است در سه سال گذشته در رتبه‌های برتر کشوری قرار گیرد و ان شالله این روند با استفاده از قابلیت‌های موجود و تقویت خدمات و فرآیندها ادامه می‌یابد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *