گسترش خدمات الکترونیک در اولویت برنامه‌های بانک مهر اقتصاد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید مهدی حسینی – معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک – در این همایش که با موضوع سودآوری برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به ضرورت توجه به خدمات نوین و بانکداری الکترونیک این مهم در اولویت برنامه‌های راهبردهای بانک قرار گرفته است لذا باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم، و تلاش مستمر به تمامی‌اهداف تعیین شده در این حوزه دست یابیم.
معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک خاطر نشان کرد: بیش از یک دهه از آغاز حرکت و اندیشه‌ای که تلاش می‌کرد، متولیان سیستم بانکی را مجاب به استفاده از فن آوری روز دنیا در عرصه بانکداری الکترونیک کند، می‌گذرد و در حال حاضر مدیران صنعت بانکداری دریافته‌اند که می‌توانند با گسترش و بسط بانکداری الکترونیک نه تنها هزینه‌های خود را کاهش، بلکه درآمد بانک را افزایش دهند.
حسینی با بیان اینکه تکنولوژی و خدمات الکترونیک مسیر و آینده صنعت بانکداری و کسب و کار را تغییر می‌دهد و کار را برای مشتری سهل و آسان تر می‌کند، افزود: با به کارگیری خدمات نوین بانکداری علاوه بر ارتقاء بهره وری، رضایت مندی مشتریان نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: همکاران و تیم یکدست استان کردستان با برنامه ریزی و تعیین اهداف و همچنین توجه ویژه به بانکداری الکترونیک توانسته است در سه سال گذشته در رتبه‌های برتر کشوری قرار گیرد و ان شالله این روند با استفاده از قابلیت‌های موجود و تقویت خدمات و فرآیندها ادامه می‌یابد.