RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی

۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۷/۲کد خبر: 257453
ایستانیوز:صاحبان کسب و کار و پذیرندگان پایانه های فروش شرکت پرداخت الکترونیک سداد، می توانند با نصب اپلیکیشن و اتوماسیون پشتیبانی «پالس» بر روی تلفن همراه خود علاوه بر دسترسی به راحت ترین شیوه ثبت و یادآوری تعهدات مالی، به آسانی عملکرد کارتخوان خود را مشاهده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، پالس، اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی است که برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت یکجا به گستره وسیعی از خدمات که پیش از این عرضه آنها از راه های متعددی چون شعب بانکی، وب سایت و تلفن انجام می شد، دسترسی داشته باشند.
 
از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی نیز امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.
 
ارایه گزارش های در لحظه دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.
 
در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند و در صورتی که یک تراکنش پس از 72 ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
 
همچنین فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها را می توان در بخش راهنمای خطاها مشاهده کرد.
 
کاربران اپلیکیشن پالس علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع آن در همان حال که مشغول کسب و کار خود هستند، می توانند در طرح های گوناگون نیز کسب امتیاز کنند و مشمول دریافت پاداش های نقدی و غیرنقدی در جشنواره نیز باشند.
 
این اپلیکیشن از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد 6 به شماره 2000444 و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *