RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

با بانکداری الکترونیک بانک ملّی، نظام بانکی نو شد

۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵کد خبر: 270856
ایستانیوز:بانک ملی ایران با توسعه بانکداری الکترونیک خود طی سال های گذشته بر آن شد تا چهره نظام بانکی کشور را نو و به روز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نظام بانکداری فعال از مهم ترین زیربناهای اقتصاد و یکی از دغدغه های مهم در طول چند دهه انقلاب اسلامی بوده است. عقب ماندگی این نظام از تحولات روز دنیا می تواند تبعات بسیاری را به ویژه در شرایط فعلی به کشور تحمیل کند و از این رو بسیار با اهمیت است که تکنولوژی های روز دنیا در نظام بانکی کشور پیاده سازی شود که این امر طی دهه های گذشته مدنظر بانک ملی ایران بوده است.
از سویی با حرکت پرسرعت نظام بانکداری جهان در حوزه فناوری اطلاعات، پیشروی به سمت و سوی نظام بانکداری دیجیتال ناگزیر خواهد بود و بانک ملی ایران از دیرباز سیاست توسعه فرهنگ دیجیتالی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده تا بتواند حضوری پررنگ تر در عرصه بانکداری دیجیتال داشته باشد.
از آنجا که لحظه ای چشم پوشی از پیشرفت فناوری و اطلاعات می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد بنابراین بانک ها باید به عنوان موسسات مالی نسبت به هر تغییری در محیط تکنولوژی واکنش سریع داشته باشند.
این بانک به عنوان بزرگترین بانک کشور، با معرفی خدمات الکترونیک خود مانند سامانه های «بام» و «بله»، بانک آفیسر، دستگاه های VTM و CRS، اپلیکیشن «60» و... عملا به دنیای بانکداری نوین ورود کرد و توانست فصل تازه ای در بانکداری دیجیتال را آغاز و چهره نظام بانکی کشور را نو کند.
از سویی توسعه بانکداری الکترونیک موجب کاهش هزینه های بانک ها می شود و از دیگر مزایای آن ایجاد حس رضایتمندی در مشتریان و افزایش رقابت پذیری در سیستم بانکی است.
بر این اساس بانک ملی ایران به دنیای استارت آپ ها و فین تک ها به صورت جدی وارد شده و محصولات منحصر به فردی را در این حوزه ها طراحی و اجرا کرده است. به عنوان مثال «بانک آفیسر» یک خدمت بسیار پیشرفته همپای بانک های بزرگ و معتبر جهان است که بسیاری از مشتریان را از مراجعه به شعبه بی نیاز می کند و تحولی جدی در عرصه بانکداری کشور محسوب می شود.
بانک ملی ایران در مسیر توسعه خود، بانکداری دیجیتال را به عنوان یک الگو پذیرفته و بانکداری دیجیتال امروز در تمامی فعالیت ها و معماری بانک اثرگذار بوده است. لذا این بانک با فهم پدیده دیجیتال طی چند سال گذشته، پروژه های متعددی را کلید زده و در ماه جاری نیز شاهد رونمایی پروژه های منحصر به فردی در شبکه بانکی خواهیم بود.
ملی شو رویدادی برای معرفی و رونمایی از دستاوردهای جدید این بانک است که بهمن ماه سال گذشته نخستین دوره آن برگزار شد و محصولاتی نظیر «کارت بانک سکه»، «توریست کارت»، «ملی بازار»، «ملی فاند»، «بانک آفیسر»، «شعبه نوجوان»، «چمدان سیار» و «رمز یک بار مصرف»  ارایه شدند.
در" ملی شو ٢ " نیز آخرین دستاوردها، محصولات و خلاقیت‌های این بانک برای نخستین بار در نظام بانکی کشور عرضه خواهند شد تا روایتگر تبدیل این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *