RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

درخشش کوثر در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۴/۲۷کد خبر: 250954
ایستانیوز:مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه های برتر در ۴ بخش مختلف این جشنواره را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از میان ۵۰ سازمان و ۲۰۰۰ اثر ارسالی با اعلام هیات داوران مدیریت روابط عمومی و تبلیغات موسسه کوثر توانست در بخش مستند سازی رتبه اول و بخش های مقاله، خبر و تولید محتوا رتبه سوم ملی را کسب کند.
 
این گزارش می افزاید: در آیین پایانی این جشنواره علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما ضمن گرامیداشت پروفسور نطقی بنیان گذار روابط عمومی ایران گفت: تولید محتوا و مدیریت دانش روابط عمومی ها وجه تمایز روابط عمومی ها است.
 
وی افزود: با ظهور رسانه های نوین، دیگر عصر تک روی رسانه ای و مخاطب منفعل به سر آمده و مخاطبان فعال در تولید و توزیع محتوا مشارکت دارند. همچنین رسانه های نوین در عصر ارتباطات به ابررسانه تبدیل شده اند، نقش و حضوری پررنگ دارند.
 
گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره محمد سلطانی فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما، زهرا سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، هادی کمره ای رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان و علاقمندان حوزه روابط عمومی که در هتل ارم تهران برگزار شده بود حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *