RSS
امروز دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

ربات کارمند بانک در نیویورک مشغول به کار شد

۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۴/۷کد خبر: ۲۴۸۷۷۳
ایستانیوز:بانکی در نیویورک یک ربات ۱۲۰ سانتی متری را به کار گرفته که می تواند صورت ها و احساس افراد را شناسایی کند. همچنین قابلیت انجام کارهای ساده مانند اطلاع رسانی به مشتریان را دارد.
به گزارش دیجیتال ترندز، شعبه اصلی بانک «اچ اس بی سی»  در نیویورک رباتی به نام پپر را به کار گرفته است.
 
به گزارش ایستانیوزبه نقل از مهر، شرکت مخابراتی ژاپنی سافت بانک با همکاری شرکت رباتیک Aldebaran SAS (فرانسوی)  این ربات  ۱۲۰ سانتی متری را ساخته اند.
 
 پپر می تواند صورت ها و احساس افراد را شناسایی کند و به صورت صوتی یا  نشان دادن پیام در تبلت روی سینه اش به سوالات پاسخ دهد. علاوه بر آن می توان ربات را برای محیط کاری مختلف برنامه ریزی کرد.
 
به گفته این بانک، پپر چشم اندازی از طرح اولیه «شعبه آینده» را فراهم می کند. البته ربات به اندازه ای پیشرفته نیست که بتواند فعالیت های پیچیده انجام داد.
 
پپر در بانک کارهایی مانند اطلاع رسانی به مشتریان درباره خدمات و محصولات مالی، آموزش فناوری هایی مانند موبایل بانک را انجام می دهد. همچنین با پرسیدن سوالاتی از مشتریان آنها را به بخش های مرتبط راهنمایی می کند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *