RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل بانک دی در مراسم افتتاح شعبه جدید اصفهان:

مشتری‌مداری رمز پیشتازی در کسب و کار بانکی است

۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۴/۳کد خبر: 248476
ایستانیوز: مدیرعامل بانک دی با سفر به شهر اصفهان، شعبه جدید بانک دی را در این استان افتتاح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل بانک دی به همراه داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان و تعدادی از مدیران بانک، شعبه جدید بانک دی را افتتاح کرد.
قربانی در این مراسم با تاکید بر لزوم دسته‌بندی مشتریان شعب و تفکیک انتظارات مشتریان گفت: مشتری‌مداری، تقسیم¬‌بندی مشتریان و ارائه خدمات منطبق با انتظارات به آن‌ها ضرورتی گریزناپذیر برای بانک‌ هایی است که قصد دارند با عملکرد بهتر، پیشتاز باشند.
مدیرعامل بانک دی در ادامه افزود: با توسعه آن دسته از خدمات بانکداری که نیاز به حضور فیزیکی در شعب را کاهش داده و یا حذف می‌ کنند، به نظر می ‏رسد جایگاه شعب در ارائه خدمات بانکی کمرنگ شده باشد، اما بررسی بانک‏ های پیشرو در ایران و جهان نشان داده است که علیرغم تغییرات صورت گرفته، شعب باید به محلی برای ارائه ارزش افزوده‏ ای تبدیل شوند که دیگر از طریق کانال ‏های ارتباطی نوین قابل عرضه نیستند که این مهم از طریق دسته‌بندی و طبقه‌بندی مشتریان و شناسایی انتظارات آنها میسر می‌شود.
قربانی با تشریح وظایف شعب در نظام بانکداری نوین تصریح کرد: شعب باید به مکان ‏هایی برای ایجاد روابط مهم با مشتریان، شکل‌گیری اجتماعات کسب‏ وکار بین گروه‏ های مختلف مشتریان، و ارائه توصیه‏ ها و مشاوره‏ های مالی و سرمایه‏ گذاری به مشتریان بدل شود که در این راستا بانک‏ ها باید بتوانند مشتریان خود و خدماتی را که به هر گروه از آنها ارائه می‏ کنند دسته‏ بندی و طبقه‌بندی کنند.
گفتنی است در حاشیه این سفر محمدرضا قربانی با حضور در مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با داریوش وکیلی مدیرکل این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مدیرعامل بانک دی با اشاره به بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران در طول سالیان گذشته گفت: دریافت بیش از سی لوح تقدیر از مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران در سراسر کشور نشانی از افزایش رضایت جامعه هدف است.
وکیلی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از خدمات بانک دی به جامعه هدف بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: گسترش تعاملات فی‌مابین بانک دی و بنیادشهید در سال گذشته منجر به شناخت بهتر مدیران بانک از نیازهای خانواده معزز شهدا و ایثارگران شده است که یکی از نتایج مهم آن رشد اعطای تسهیلات به این عزیزان بوده است.
گفتنی است در ادامه این سفر استانی، قربانی با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شعبه شهرکرد بانک دی بازدید به عمل آورد و ضمن گفتگو با کارکنان و مشتریان این شعبه در جریان اقدامات و برنامه‌های این شعبه قرار گرفت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *