RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

شرایط خدمات غیرحضوری تلفن ثابت

۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۹/۸کد خبر: ۲۲۶۳۳۱
ایستانیوز:مشترکان تلفن ثابت در استانهای تهران و البرز می توانند پس از ثبت نام در سایت شرکت مخابرات از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری استفاده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برای استفاده از خدمات غیرحضوری عضویت در سایت شرکت مخابرات الزامی بوده و لازم است مشترک پس از ثبت نام در سایت با مراجعه به یکی از دفاتر مخابراتی نزدیک‌ محل سکونت خود برای احراز هویت و فعال‌سازی شناسه کاربری و رمز عبور خود اقدام کند.
 
پس از انجام این مرحله مشترک می‌تواند از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری بهره‌مند شود از جمله خدماتی که می توان به شکل غیرحضوری از آنها استفاده کرد، می توان به ثبت نام تلفن ثابت و پیگیری آن، ارائه‌ی ریز مکالمات تلفن‌های بین‌شهری، بین‌الملل، هوشمند و همراه تلفن و البرز، برقراری یا قطع سرویس‌های ویژه، ارائه‌ی خدمات بررسی امکانات تغییر مکان، اعلام تلفن به ۱۱۸ یا عدم اعلام آن، بستن صفر دوم و باز کردن آن، کشف مزاحمت تلفنی، تفویض شماره تلفن، اصلاح نشانی محل نصب تلفن، قطع یا وصل به درخواست مشترک، ارائه سرویس ADCL، دریافت رمز ۱۸۱۸، ارسال پیامک، اعلام خرابی تلفن، صدور قبض المثنی و ارائه‌ی ریزمکالمات سرویس هوشمند اشاره کرد.
 
همچنین ارائه برخی خدمات غیرحضوری نیز در مخابرات استان تهران وجود دارد که استفاده از آنها نیاز به عضویت در این سایت ندارد. خرید و پیگیری کارت اعتباری IN، صدور قبض المثنی و ثبت‌نام و پیگیری ADSL از جمله این موارد است.
 
نکته دیگر آنکه برای ثبت‌نام کاربران در سایت مخابرات استان تهران لازم است مشترک اطلاعات مورد نیاز از جمله نام، نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، تابعیت، تاریخ تولد، شماره شناسنامه/ گذرنامه، محل صدور، کد ملی و کد پشتی خود را در یکی از دفاتر مخابراتی اعلام کند.
 
البته این اطلاعات مربوط به مشترکان حقیقی است و برای کاربران حقوقی اطلاعاتی از جمله نام شرکت، تاریخ ثبت، شماره ثبت شرکت، محل صدور و نوع مشترک مورد نیاز است.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *