RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیر عامل بانک دی:

رضایتمندی مشتریان رمز موفقیت فضای رقابتی است

۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۷/۳کد خبر: 213430
ایستانیوز: محمد رضا قربانی، مدیر عامل و رضا سهم دینی رئیس هیات مدیره بانک دی در مراسم معارفه ناصر شریعتی، سرپرست اداره کل امور شعب در جمع روسای شعب تهران حضور یافتند و رهنمودهایی در خصوص تجهیز و تخصیص بهینه منابع ارائه نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیر عامل بانک دی در این مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حسینی، با تاکید بر اهمیت نقش استراتژیک شعب در پیشبرد اهداف بانک گفت: رشد سپرده ها و افزایش منابع و نقدینگی یک بانک، مرهون برنامه ریزی، تلاش و فعالیت همکاران شعب است و هرگونه پیشرفت، رشد منابع ، وصول مطالبات، انضباط کاری و حرکت جهادی از شعب آغاز می شود و نتیجه آن در ستاد و در صورت های مالی و تلفیقی بانک بروز می کند.
قربانی در ادامه با اشاره به کاهش و یکسان شدن نرخ سود در نظام بانکی افزود: بر اساس سیاست های جدید اتخاذ شده در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که شرایط را برای تمام بانک ها یکسان کرده است، کاهش نرخ جذب سپرده بانکی، بهای تمام شده پول را کاهش داده و به تبع آن، می توان تسهیلات با نرخ مناسب تری را به مشتریان اعطا کرد.
مدیر عامل بانک دی افزود: با یکسان سازی نرخ سود سپرده های بانکی، فضا برای یک رقابت سالم در نظام بانکی مهیا شده و آنچه در این بین تعیین کننده است، مهارت های ارتباطی رئیس و همکاران شعبه و نحوه برخورد با مشتریان و تکریم آن ها است.
وی در پایان سخنانش با تاکید بر تلاش تمام همکاران بانک دی بر افزایش میزان رضایتمندی مشتریان افزود: نحوه برخورد و توجیه مشتریان تاثیر به­سزایی در جذب و نگهداشت مشتریان و همچنین حفظ و ارتقاء منابع مالی بانک دارد و با معرفی صحیح محصولات و خدمات موجود می توان موجبات رضایت و وفاداری مشتریان به بانک را فراهم کرد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *