RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس

۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۶/۳۱کد خبر: 213151
ایستانیوز:مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، نتیجه رشادت‌ها این عزیزان را امنیت و سرافزاری امروز ایران دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) و به نقل از اداره روابط عمومی بانک دی، متن کامل پیام محمدرضا قربانی مدیرعامل بانک دی به شرح زیر است:
 
«دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است که آموزه‌ها و پیام‌های  ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران­بها در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و حتی زندگی شخصی یکایک مردم ایران زمین راهگشا است و می­توان از آن بهره برد.
 
جنگ هشت ساله‌ای که بر مردم صبور، مومن و مقاوم ما تحمیل شد و غرور ناشی از این دفاع شرافتمندانه و مقدس ، عصر ما را به میراثی گرانسنگ و جاویدان مبدل کرد و صیانت از دستاوردی چنین ارزشمند ضامن پایداری ‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیز ما ایران خواهد بود.
 
بی شک اگر آن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها نبود امروز توان مقابله با توطئه‌ها و فشارهای سنگین قدرت‌های استکباری را نداشتیم. ما به پشتوانه همان رشادت‌ها جایگاه خود را در جهان بعنوان کشوری قدرتمند تثبیت کرده‌ایم و امروزه قدرت های بزرگ جهان در عرصه های مختلف نمی توانند ما را نادیده بگیرد.
 
تکبیرهای الهی دلیرمردان و شهادت‌طلبان هشت سال دفاع مقدس امروز به فریاد های ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مبارزان و آزادیخواهان جهان تبدیل شده و چشمه زلالی که از عمق جان جوانان شجاع رزمنده ایران جوشید اکنون در سرزمین‌های پهناور کشورهای اسلامی جاری است و شعله‌های ایمان و فداکاری بیداردلان، شراره بر کاخ‌های بیدادگران جهان افکنده است.
 
رسالت همه دستگاه‌ها برای شناساندن دفاع مقدس به عنوان یک امر فرهنگی سنگین است و دفاع مقدس نباید فقط به عنوان یک حادثه شکوهمند در ذهن‌ها باشد بلکه باید ثمره آن در مدیریت کشور استفاده شود.
 
اینجانب و همکاران ارزش آفرینم در خانواده بزرگ بانک دی بر خود مباهات می‌نماییم که افتخار خدمت در مجموعه‌ای را داریم که جای جایش عطرآگین به حضور ایثارگران، آزادگان و یادگاران شهدا است و وظیفه ما خدمت به این عزیزان و یزرگواران است و در سی و هفتمین سالروز این واقعه بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای مطهر جنگ تحمیلی پیمان می‌بندیم که راهشان را در سنگر های گوناگون به ویژه سنگر اقتصادی ادامه دهیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی به کار گیریم.
 
در پایان بار دیگر یاد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس را که نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان، امنیت، آبادانی و سرافزاری کنونی ایران اسلامی است، را گرامی می‌داریم.»
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *