RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیر بیمه کوثر مطرح کرد

فروش آنلاین بیمه‌نامه تسهیل‌کننده مسیر بازاریابی

۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۴/۱۵کد خبر: 201510
ایستانیوز:فروش آنلاین بیمه‌نامه نه تنها آسیبی به شبکه فروش نمی‌رساند بلکه تسهیل‌کننده مسیر بازاریابی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ مدیرعامل شرکت در دومین جلسه مدیران امور نمایندگان شرکت‌های بیمه که به میزبانی بیمه‌کوثر و باحضور مدیرکل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه‌مرکزی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: شبکه فروش یکی از ارکان مهم شرکت‌های بیمه است و با توجه به اینکه حدود 80درصد پرتفوی بیمه‌ای را شبکه فروش برای شرکت‌های متبوعشان جذب می‌کنند علاوه بر لزوم تسهیل کار و کمک به بهبود شرایط نمایندگان لازم است طبق آیین نامه‌های جاری، نظارت‌های کافی نیز بر فعالیت آنان صورت پذیرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی موضوع نمایندگان متخلف را یکی از معضلاتی دانست که صنعت بیمه آن گونه که باید بدان نپرداخته است و افزود: تخلفاتی که در شبکه فروش صورت می‌گیرد گاهی به صورت سهوی و در اثر کم تجربگی یا کم‌دانشی است؛ لیکن مشکل اصلی جایی است که برخی از نمایندگان به صورت هوشمندانه و با برنامه قبلی تخلفاتی را سازماندهی می‌کنند. شرکت‌های بیمه نیز مجبورند برای شناسایی و رسیدگی به این تخلفات عامدانه، جمع‌آوری اسناد و مدارک، پاسخ‌گویی به بیمه‌گذاران، اقناع بیمه مرکزی در این خصوص و دیگر امور وقت و انرژی بسیاری صرف کنند. بنابراین، برای رفع این آسیب لازم است همه شرکت‌های بیمه با همکاری بیمه مرکزی سرسختانه وارد میدان شوند تا عرصه را برای متخلفان در صنعت بیمه تنگ کنند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *