RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

چاپیدن پول!

چرا پول ها از بورس فرار می‌کنند؟

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران مطرح کرد:

خدمات مطلوب الکترونیک، ابزار مهم جذب مشتریان

۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۴/۱۲کد خبر: 201291
ایستانیوز:عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: ارائه خدمات مطلوب الکترونیک ابزار مهمی برای جذب مشتریان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران برات کریمی اظهار داشت: به کارگیری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در ارائه خدمات الکترونیک زمینه ساز توسعه بازارهای هدف در بانک خواهد شد.
 
وی در جلسه بررسی وضعیت شعب تهران در محل اداره امور شعب مرکزی تهران ضمن تشریح جایگاه ویژه شعب تهران و وجود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در بانک ملی ایران گفت: کارکنان با تلاش بیشتر و بازاریابی برای جذب منابع ارزان قیمت در تهران می توانند جایگاه واقعی استان تهران را در توسعه بانک ملی ایران تعیین و گسترش دهند.  
 
 عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران ضمن اشاره به تلاش های انجام شده برای وصول مطالبات معوق، آموزش بازاریابی نوین و ایجاد نگاه درآمدی در کارکنان را یکی از راه های مهم و مطلوب برای دستیابی به اهداف بانک دانست. وی افزود: جانمایی مناسب سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری خدمات الکترونیک در خصوص جذب منابع و کسب سهم بازار بسیار مهم و چشمگیر است.  
 
وی رعایت رفتار سازمانی، بررسی وضعیت ظاهری و نظافت شعب را در جذب مشتریان مهم برشمرد و در ادامه با تاکید بر ضرورت تغییر تابلوها در شعب بانک ملی ایران گفت: زیبا سازی شعب استان تهران از رویکردها مهم و اساسی بانک در سال جاری است.  
 
محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران در ادامه این جلسه ضمن تشریح وضعیت برنامه های شعب تهران هدف اصلی شعب تهران را کسب حداقل ٥٠درصد منابع بانک ملی ایران در کل کشور اعلام کرد.
 
 وی تحقق شعار «هر شعبه یک برنامه» را مدیون همدلی و هم افزایی کارکنان دانست و افزود: صداقت، هم افزایی و همدلی در کارکنان مهمترین اصول برای تحقق اهداف عملیاتی است.  
 
گفتنی است بررسی و ارزیابی رفتار سازمانی، زیباسازی شعب و بهبود وضعیت ظاهری کارکنان دستورکار این جلسه بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *