ایستانیوز: در میان سیستم های مدیریتی مدرن ایزو ۹۰۰۱، سیستم های مدیریت کیفیت در دنیا در جایگاه برترین ها قرار دارد. این سیستم به سازمانها اجازه میدهد تا روند ویژه ای را بمنظور برآورده کردن نیاز های مشتریان در سطح جهانی و با توجه به کیفیت استانداردها بکار گیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، مشتریان بطور فزاینده ای به خریداران کیفیت طلب تبدیل می شوند. آنها می خواهند بدانند که شرکت شما چگونه نیازهای آنها را برآورده می کند. سیستم استاندارد مدیریت کیفیت، تلاش سازمان ها را در زمینه کیفی و رضایتمندی مشتری نشان می دهد. بکارگیری سیستم مدیریت کیفی به سازمان کمک می کند تا رضایت مشتری را افزایش داده، انسجام داشته و پروسه های داخلی را تقویت نماید. همچنین می تواند خطر عدم رضایت مشتری را نیز به حداقل برساند.
در همین راستا شرکت لیزینگ پارسیان در اردیبهشت ماه سال 1395 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 گردیده بود و در اردیبهشت ماه سال 1396 پروسه ممیزی تمدید سالیانه گواهینامه صورت پذیرفت و با حمایت و تلاش مدیریت ارشد شرکت و کارکنان مجموعه و رهنمودهای ارکان سیاست گذار و پس از انجام ممیزی دقیق و بسیار سختگیرانه سر ممیز ارشد شرکت SGS سوئیس، توفیق تمدید گواهینامه شرکت برای یک سال دیگر بدون مشاهده هیچ گونه عدم انطباق حاصل شد.