RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

چک دیجیتال ۱۲ بانک نقدپذیر شد

تقویت بورس، زمینه‌ساز ورود سرمایه‌های خرد مردم به سمت تولید

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

جایزه یک میلیون تومانی برنده خود را شناخت

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد

۱۴:۱ - ۱۳۹۶/۲/۱۰کد خبر: 196282
ایستانیوز:طی چند روز گذشته با افتتاح حساب توسط یکی از مشتریان در سامانه بام،تعداد کاربران این سامانه یک میلیون نفر شد و طبق قرار قبلی جایزه یک میلیون تومانی به این مشتری خوش‌شانس اهدا خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، براساس اعلام قبلی این بانک، اعضای جدید سامانه بام در مقاطع یک میلیون ،یک میلیون و 100 ، 200 ،300 ،400، 500، 600 ،700 ،800 ،900 هزار تا کاربر ثبت نامی رتبه2 میلیون نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره‌‌مند خواهند شد. به عبارت دیگر کاربر 2 میلیونی عضو این سامانه ،جایزه 2 میلیون تومانی دریافت خواهد کرد. 
همچنین بر اساس سیاست مسئولان بانک ملی ایران و با هدف افزایش انگیزش کارکنان این بانک ، از شعبی که در این طرح در جذب کاربران مذکور موفق عمل کنند ،تقدیر خواهد شد.
 امنیت بالا، جامعیت،کاربری بسیار آسان و هوشمندی سامانه بانکداری اینترنتی(بام) از مهمترین علل استقبال مشتریان از این سامانه است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که پس از گذشت 16 ماه از راه اندازی آن، یک میلیون نفر کاربرجذب این سامانه شدند. بام دارای مزیت‌های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی شد. 
این سامانه براساس ویژگی « هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی گردیده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام های ویژه خود می تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی (token) که در سامانه سبا به کار می رفت و افزایش امنیت سامانه از دیگر ویژگی های سامانه می باشد. 
از امکانات و خدمات ارائه شده در این سامانه می توان به مواردی نظیر امکان ورود امن و دو مرحله‌ای، خلاصه حساب ها، صورتحساب، محاسبه و پرداخت اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده‌ها، داشبورد، مدیریت مالی شخصی، تاریخچه انتقال پول، مشخصات کاربر، پرداخت قبض، انتقال پول کارت به کارت و حساب به حساب، تعیین مبلغ و تاریخ چک، استعلام وضعیت چک، واحدهای بانک، دفترچه تلفن، بازخوردها، گزارش تسهیلات و نرخ ارز اشاره کرد. 
خرید شارژ خودکار، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای، انتقال وجه به حساب های خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه می‌باشد.
 مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران ( ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب از طریق سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir می‌توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند. 
سایر مشتریانی که عضو سامانه پیامکی ( ساپتا) نیستند، می‌توانند می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال‌سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بام، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *