RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی خبرداد:

تسهیلات ویژه صندوق خسارت های بدنی برای موتورسواران

۱۵:۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳کد خبر: 188355
ایستانیوز: صندوق تامین خسارت های بدنی با همکاری بیمه مرکزی طرح ملی بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم دیر کرد بیمه شخص ثالث موتور سیکلت ها را کلید زد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، از بخشودگی 100درصدی جرایم دیرکرد صندوق برای راکبان موتور سیکلت خبرداد و افزود: این طرح ملی که با همکاری بیمه مرکزی و شرکت های بیمه کلید خورده است در نظر دارد تا 11 میلیون موتور سیکلت را که فاقد بیمه شخص ثالث هستند تحت پوشش قرارداده تا صنعت بیمه بتواند در بروز خسارت این قشر از جامعه را یاری کند.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح در روزهای باقی مانده از سال جاری اجرایی می شود به خبرنگار ما گفت که موتور سیکلت هایی که به دلیل عدم تهیه بیمه شخص ثالث دارای جریمه های دیر کرد می باشند می تواند در زمانی که در روزهای آینده اعلام میشود به شرکت های بیمه مراجعه کرده و نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام کنند.
 
جباری با بیان اینکه طبق قانون جدید بیمه شخص ثالث جریمه پرداخت عدم تهیه این بیمه نامه حداکثر معادل یک سال دیده شده و راکبان موتور سیکلت فاقد این بیمه نامه در این طرح تقریبا برابر با 100 درصد حق بیمه تخفیف دریافت می کنند اذعان داشت که پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در این طرح صنعت بیمه را همراهی می کند،افزود که با رایزنی های صورت گرفته پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از این طرح حمایت کرده و قول مساعد داد تا همکاری های لازم را با موتور سواران به عمل آورد.
 
وی در پایان اضافه کرد که این طرح در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کلید خورده و از موتورسواران دعوت کرد تا این فرصت را از دست نداده و با خرید بیمه نامه ریسک خود را کاهش دهند.
مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی اضافه کرد که با بخشودگی جرایم دیرکرد صندوق راکبان موتور سیکلت با کمتر از روزی هزارتومان بیمه شخص ثالث خریداری می کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعیین تکلیف خسارت دیدگان بیمه توسعه نیز اضافه کرد که با همکاری بیمه مرکزی و صندوق حجم زیادی از خسارت دیدگان این شرکت سامان دهی شدند و خسارت ها را دریافت کردند. در این زمینه در حال حاضر هر پرونده ای که از سوی بیمه توسعه تعیین تکلیف شده و تکمیل و پرداخت می شود . 
 
به گزارش راز پول ، وی با بیان اینکه باید اعلام کنم امروز در حوزه خسارت های بدنی خسارت در صف نداریم در پاسخ به این سوال که مابه ازای کمک صندوق آیا منابعی اختصاص خواهد یافت اذعان کرد که قرار بود که با فروش اموال تکلیف این بدهی ها روشن شود و با وضعیت فعلی که املاک بازار پر رونقی ندارد اموال به صندوق واگذار شد و بخشی از بدهی بدهی ها از طریق صندوق پرداخت شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *