RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران بیمه دی در شیراز

برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

واکنش طلافروشان به مالیات برعایدی سرمایه

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

خبر مهم برای طلافروشان

منتظر صلح دلار کاغذی و دیجیتال باشید

تولید ۳ مدل از محصولات هیوندایی کره جنوبی در کرمان خودرو

۱۴:۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳کد خبر: 187575
ایستانیوز:سه محصول " آی ۱۰ ، آی ۲۰ و اکسنت " به عنوان نخستین میوه و ثمره اجرایی شدن برجام در سال ۲۰۱۷ در کرمان خودرو تولید می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،محمدرضا شه بخش مدیرعامل گروه صنعتی کرمان خودرو  در مصاحبه با صدا و سیما با اشاره به همکاری طولانی گروه صنعتی کرمان خودرو و شرکت هیوندایی کره جنوبی افزود : استراتژی ما با اجرایی شدن برجام و مطابق قرارداد جدید با شرکت هیوندایی ، استفاده از فناوریهای جدید برای تولید خودروهای با کیفیت و روز دنیا در گروه صنعتی کرمان خودرو است.
 
وی با تاکید بر تلاش گروه صنعتی کرمان خودرو برای تولید محصول با قیمت های رقابتی گفت : درحال حاضر با توجه به ضوابط و مقررات وزارت صنعت ، معدن و تجارت 50 درصد از قیمت را هزینه هایی تشکیل می دهد که ما بعنوان خودروساز غیر دولتی تحت عنوان تعرفه ، ارزش افزوده ، پلاک گذاری و موضوعات دیگر به دولت می پردازیم و در حقیقت 50 درصد قیمت نهایی خودرو به ما می رسد.
 
شه بخش با بیان اینکه فعلا دست ما در تعیین قیمت بسته است ، افزود : در واقع خودروسازانی که خودرو خارجی را به صورت قطعات منفصله یا CKD وارد و تولید (مونتاژ) می کنند ملزم به پرداخت این هزینه ها هستند ولی بتدریج که به سمت ساخت داخل حرکت می کنند این سهم کاهش می یابد.
 
وی در باره کیفیت محصولات تولیدی گفت : تکنولوژی مورد استفاده در محصولاتی که اکنون عرضه می شود از نظر به روز بودن ، چه در بعد مسائل فنی چه آلایندگی زیست محیطی از تازه ترین تکنولوژی هیوندایی در دنیاست.
 
شه بخش افزود : ما تلاش می کنیم بهترین و با کیفیت ترین محصولات را عرضه کنیم و در خصوص قیمت هم هرچه میزان ساخت داخل افزایش یابد قیمت رقابتی تر خواهد شد.
 
وی درباره میزان اشتغال و تولید خودرو در گروه صنعتی کرمان خودرو گفت : با روی کار آمدن دولت یازدهم و اجرایی شدن برجام ما سالانه حدود 85 هزار دستگاه خودرو در ارگ جدید بم (قطب تولید خودرو غیردولتی) تولید می کنیم و اشتغال ایجاد شده در منطقه ارگ جدید حدود 10 هزار نفر است در حالی که تا قبل از سال 92 میزان اشتغال ما در این منطقه کمتر از 3 هزار نفر بود.
 
شه بخش با اشاره به جایگاه چهارم هیوندایی در میان خودروسازان جهان و تلاش این شرکت برای قرارگرفتن در میان 3 خودروساز برتر دنیا ؛ به مشارکت دوشرکت در تولید محصولات جدید اشاره کرد و افزود : بر اساس قرارداد جدید 100 درصد سرمایه گذاری مربوط به گروه کرمان خودرو است و ما درحال انتقال تکنولوژی به داخل کشور هستیم .
 
وی با بیان اینکه گروه صنعتی کرمان خودرو همواره مطابق با سیاست های کشور عمل کرده است ، گفت : اگر با تلاطم های سیاسی سال های اخیر مواجه نمی شدیم قطعا امروز از جایگاه بهتری نسبت به گذشته برخوردار بودیم.
شه بخش افزود : در صورت مناسب بودن فضای کسب و کار در کشور ، تا سال 2020 یا 2021 بتوانیم به عنوان یکی از خودروسازان مطرح صاحب برند و لیسانس علاوه بر عرضه محصولات تولیدی در بازار داخل در بازارهای کشورهای همجوار هم حضور پیدا کنیم.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *