RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار
پربیننده ترین
ایستانیوز:سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی، سقف نقل و انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی را اعلام کرد.
ایستانیوز: کارشناسان معتقدند با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و از آنجا که هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات مصمم به ترویج تولید و اقتصاد آمریکا هستند، چنین موضوعی با پیوند خوردن به تقویت ارزش دلار می‌تواند برای اقتصاد جهانی و تنش‌های...
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

    ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی
    ایستانیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در عین اختلاف سلیقه و اختلاف دیدگاه با سیاست‌های ارزی دولت همراهی کرده است، گفت: تا یکشنبه هفته آینده منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برای بررسی در صحن علنی مجلس هستیم. در صورت ارائه نشدن این برنامه، کمیسیون و نمایندگان اقتصادی مجلس برنامه خود را ارائه خواهند کرد.
    ۲ ساعت قبل
  • روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

    روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد
    ایستانیوز: امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده است و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه پیوسته‌اند.
    ۲ ساعت قبل
  • دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

    دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند
    ایستانیوز:رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: نهمین و دهمین شرکت کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کردند.
    ۲ ساعت قبل
  • ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

    ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه
    ایستانیوز:دوره آموزشی «انتشار ابزارهای تامین مالی و ملاحظات فقهی» در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برای نهادهای مالی تحت نظارت بازار سرمایه، برگزار و مباحثی همانند «آموزش کسب و کار و جهش تامین مالی با محوریت انتشار اوراق و ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    ۲ ساعت قبل
  • بانک جهانی مطرح کرد

    هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

    هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
    ایستانیوز:بانک جهانی هشدار داد افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، ممکن است قیمت نفت را به بالای ۱۰۰ دلار در هر بشکه برساند و روند نزولی اخیر تورم جهانی را معکوس کند.
    ۲ ساعت قبل
  • نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

    نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد
    ایستانیوز:بانک مرکزی در ادامه برنامه های خود جهت توسعه ابزارهای تامین مالی زنجیره ای و با هدف تسهیل تامین مالی بنگاه های اقتصادی نسبت به طراحی و عملیاتی سازی «برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین» از طریق بانک های صادرات و تجارت اقدام کرد.
    ۲ ساعت قبل
  • زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

    زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا
    ایستانیوز:بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.
    ۲ ساعت قبل
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

    پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار
    ایستانیوز:رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: در صورتی که بانک مرکزی بتواند کنترل قیمت ارز در بازار داخلی را داشته باشد، امکان دارد کاهش یک تا ۳ درصدی هم داشته باشد. آن هم در صورتی است که بازار ارز واکنش کاهشی و ثبات داشته باشد.
    ۲ ساعت قبل
  • سایه‌ روشن‌های مالیاتی ابربدهکاران بانکی

    سایه‌ روشن‌های مالیاتی ابربدهکاران بانکی
    ایستانیوز:پس از آنکه دولت سیزدهم ابربدهکاران بانکی را وارد ادبیات اقتصادی کرد و با انتشار شماری از بنگاه‌های دولتی‌، خصولتی و نیز بنگاه‌های شخصی آنها را به‌عنوان ابربدهکاران بانکی معرفی کرد، ذهنیت‌ها نسبت به مقوله بدهکاران تغییر کرده و شهروندان تصور می‌کنند که این بنگاه‌ها موجب شده‌اند کسب‌وکار آنها از تعادل خارج شود.
    ۳ ساعت قبل
  • ریال ایران بر لبه پرتگاه

    ریال ایران بر لبه پرتگاه
    ایستانیوز:با نگاهی به نوسانات متغیرهای پولی در سال گذشته و مسیر کاهشی تورم نقطه‌‌‌به‌‌‌نقطه و همچنین هدف‌گذاری متغیرهای پولی در سال‌جاری توسط بانک‌مرکزی، برداشت اولیه این است که تورم در سال‌جاری روند نزولی را طی خواهد کرد.
    ۳ ساعت قبل
  • شرایط دریافت سود سهام عدالت

    شرایط دریافت سود سهام عدالت
    ایستانیوز:مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
    ۳ ساعت قبل
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

    قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    ایستانیوز:قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید.
    ۳ ساعت قبل
  • الزامات طرح نظارت بر شرکت‌های چندلایه بانکی؛

    چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

    چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها
    ایستانیوز:شرکت های چند لایه پدیده تازه ای در بانک‌های ایران محسوب می شود؛ این موضوع بخصوص بعد از کسری حساب سرمایه آنها گسترش یافته است. بانک‌ها در این سال‌ها با تاسیس شرکت های بعضا کاغذی تسهیلات بانکی را به شرکت های خودشان اختصاص داده اند و ابن شرکت ها عمدتا بهره وری نداشته و باعث خلق پول و دارایی های مشکوک الوصول شده‌اند.
    ۳ ساعت قبل
  • ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

    ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟
    ایستانیوز: متقاضیان دریافت وام نباید به صورت حضوری به بانک‌های معرفی‌شده بروند. متقاضی تسهیلات باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.
    ۱۴۰۳/۲/۵
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

    امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
    ایستانیوز: در نشست روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران، تفاهم‌نامه‌ همکاری‌های مشترک درخصوص توسعه خدمات‌رسانی به مشتریان منعقد شد.
    ۱۴۰۳/۲/۵