RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۲/۱کد خبر: 361693
ایستانیوز: نگاهی به روند حرکتی بیمه تعاون که با نقشه راه استراتژیکی سعی در پیاده سازی موج جدیدی از عملیات بیمه گری دارد حاوی نکات ارزشمندیست که می تواند در صنعت بیمه مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، تغییرات صورت گرفته در بیمه تعاون را باید از سال ۹۶ مورد بررسی قرار داد چراکه پیاده سازی استراتژی های نوین در این شرکت بیمه ای باعث شد تا شاهد نسخه ای متفاوت از بیمه تعاون در بازار صنعت بیمه باشیم.
 
با آغاز پروژه برنامه ریزی اســتراتژیک زمینه پیاده سازی سیستم های مختلقی پایه ریزی شد:
 
نظام برنامه ریزی استراتژیک و کارت امتیازی متوازن(از سال ۱۳۹۶ به صورت دو سالانه)
 
نظام ارزشیابی عملکرد( از سال ۱۳۹۶ به صورت سه ماهه)
 
سیستم مدیریت کیفیت( ۲۰۱۵:ISO9001 از سال ۱۳۹۷)
 
سیستم رضایت سنجی مشتریان (۲۰۱۸:ISO10004 از سال ۱۳۹۷)
 
نظام پیشنهادها (از سال ۱۳۹۷)
 
سیستم مدیریت ریسک ( ۲۰۱۸:ISO31000 از سال ۱۳۹۹)
 
مدل تعالی سازمانی (از سال ۱۳۹۹)
 
انجام این تغییرات باعث شد تا سود خالص این شرکت در پایان سال ۹۷ با ۲۹ درصد افزایش همراه شود و درآمدهای عملیاتی آن نیز افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد.
 
ادامه مسیر متفاوتی که بیمه تعاون تعریف کرده بود روند فروش بیمه نامه و درآمدزایی را در این شرکت دستخوش تحولات زیادی کرد و نتایج آن در گزارشات مالی کاملاً قابل مشاهده و ملموس است به طوریکه سود خالص بیمه تعاون از پایان سال ۹۷ تا ۹ ماهه ۱۴۰۲ با قرارگیری در نوار صعودی رشد ۴۵۹ درصدی داشت.
 
بیمه تعاون که یکی از اهداف کلان خود را در حوزه مالی و از منظر درآمدی کسب رتبه نخست سهم از بازار تعریف کرده در مسیر دستیابی به این موضوع فرصت هایی را در صنعت بیمه شناسایی کرد که بدون شک نیاز صنایع بزرگ و واحدهای تولیدیست که ایجاد چنین تمایزی می تواند روند رسیدن به چشم انداز این شرکت را تسهیل کند.
 
در سالهای اخیر یکی از مزیتهای رقابتی بیمه تعاون سرعت پرداخت خسارت، محصولات بیمه ای خاص و بیمه گری الکترونیک بود که فضای صنعت بیمه را متفاوت کرد چرا که تمایل سایر شرکتها برای حضور قدرتمند در این حوزه ها عملاً بیمه گری سنتی را به سوی بیمه گری مدرن برد و در حال حاضر شاهد توسعه این فضا در صنعت بیمه هستیم.
 
بررسی ها نشان می دهد که رده سنی ۴۸ درصد از کارکنان بیمه تعاون بین ۳۰ تا ۴۰ سال است که قطعاً نیروی جوانی و انگیزه های آن سیر تحولات در این شرکت را تسریع خواهد کرد که این مسئله نیز می تواند مورد توجه صنعت بیمه باشد.
 
حفظ توانگری سطح یک، سودآفرینی، حضور امیدبخش در بازار سرمایه و افزایش صدور بیمه نامه و بهبود تراز مالی در بیمه تعاون را باید ماحصل اعتماد به انجام تغییرات و اطمینان به نیروی انسانی دانست که ثمره آن در گزارشات مالی قابل مشاهده است.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *