RSS
امروز سه شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

فروش ۱۷۰ هزار میلیارد ریال بیمه دی در ۱۴۰۳

۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۱/۲۶کد خبر: 361621
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاوردهای ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در نشست شورای مدیران شرکت که مدیران و رؤسای ادارات ستاد به صورت حضوری و مدیران و رؤسای ادارات استان ها به صورت برخط در آن حضور داشتند، طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: با تلاش همه همکاران موفق به کسب رتبه قابل توجهی در صنعت بیمه شده‌ایم، از زحمات کلیه همکاران برای تحقق اهداف قدردانی می کنم.وی افزود: ما بنگاه اقتصادی هستیم و عملکردمان براساس شاخص های اقتصادی سنجیده می شود؛ لذا اولویت اصلی ما ارتقای شاخص های عملکردی است. در سال گذشته میزان رضایتمندی قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش قابل توجهی داشته و همه ارکان شرکت باید به این نکته واقف باشند تکریم خانواده شهیدان و ایثارگران بسیار حائز اهمیت است.مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اهداف و برنامه های شرکت اظهار کرد: همه سطوح شرکت می‌بایست نسبت به کلیه مفاهیم، رویکردها و برنامه‌ها آگاهی و اشراف کامل را داشته باشند.باتوجه به اینکه زمانبندی در تحقق اهداف و برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است در صورت تاخیر منجر به ایجاد آثار نامطلوب و عدم دستیابی به اهداف تعیین شده می‌شود.
 
اهمیت شبکه فروش و عملکرد استان ها در دستاوردهای شرکت
وی با اشاره به اهمیت شبکه فروش خطاب به مدیران استان ها اذعان کرد: باید به مناقصه ها با اهمیت ویژه ای نگاه شود و در صورت عدم شرکت دلایل آن موجه باشد. لازم است مدیران ستادی، استانی و شعب درخصوص تحقق قراردادهای جدید تلاشگر باشند و برای تحقق بودجه می‌بایست ظرفیت اصناف و صنایع کل استان را در نظر بگیرند. همچنین سرعت عمل و چابکی در سیستم می تواند فرآیندها را تسریع نماید و در ادامه پیگیری دلسوزانه نتیجه بخش خواهد بود.موهبتی در ادامه ضمن تاکید بر توسعه تبلیغات بیان کرد: در تحقق پرتفوی مورد انتظار، پرتفوی با کیفیت و تحقق حاشیه سود مناسب حائز اهمیت است لذا با در نظر داشتن تبلیغات محیطی مناسب،خدمات مطلوب پس از فروش نتیجتاً به ماندگاری، تمدید قرارداد و جذب مشتریان جدید کمک شود. از ظرفیت های فضای پرتردد در استان ها و شهرها اعم از بیمارستان‌ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تشکیلات اقتصادی و … برای تبلیغات محیطی می توان در جهت توسعه برند بهره برد. در ادامه نیز نظارت بر خدمات پس از فروش حائز اهمیت می‌باشد.
برنامه‌ریزی برای تکریم بیمه گذاران براساس مناسبت های متناسب درنظر گرفته شود
بنا بر این گزارش، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه دی با تاکید بر تکریم مشتریان و ذینفعان تصریح کرد: باید برنامه‌ها و اهداف شرکت برای کلیه کارکنان و شبکه فروش تشریح ،تبیین و نسبت به تقسیم کار متناسب اقدام شود. و به صورت دوره ای جلسه با شبکه فروش به منظور تفاهم کتبی در خصوص تحقق اهداف برگزار شود.
وی با اشاره به توسعه شبکه فروش در سراسر کشور افزود: در مناطق بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت می‌بایست نماینده فعال با عملکرد مطلوب داشته باشیم برای تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌بایست از ظرفیت استان‌ها فراتر از مرکز استان استفاده نمود و حضور فعال داشت، لذا از ظرفیت‌های استان برای جذب نماینده استفاده شود. حوزه فنی می‌بایست در موعد مقرر نسبت به اعلام نرخ اقدام نماید، در صورت عدم اعلام مدیریت شعبه با مسئولیت تضامنی با واحد فنی نسبت به اعلام نرخ اقدام نماید. همچنین کلیه همکاران شرکت در سطح ستاد و شعب باید نسبت به مشتریان، همکاران ستاد و شعب و شبکه فروش پاسخگو باشند.
وی در ادامه بیان کرد: در صورتیکه قراردادی برای تمدید اقتصادی نبوده است انتظار می رود، اقدامات و مذاکره لازم برای رفع موانع صورت پذیرد. همچنین در خدمات پس از فروش رسیدگی به موقع اسناد و پرداخت به موقع حائز اهمیت و ضروری می‌باشد. لازم است موارد مندج در قرارداد با دقت مورد توجه قرار بگیرد و نسبت به تعهدات پایبند باشیم.مدیرعامل بیمه دی همچنین در پایان گفت: جلسات مستمر با بیمه گذاران علی الخصوص بیمه گذاران بزرگ برگزار و نسبت به حل موضوعات با قید فوریت اقدام شود.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *