RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

کسب جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی توسط کارگزاری بانک آینده

۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴کد خبر: 360649
ایستانیوز : شرکت کارگزاری بانک آینده موفق به دریافت نشان بلورین D۲ در هفتمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی شد.
به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک آینده، مراسم هفتمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با حضور جمع کثیری از مدیران و استادان منابع انسانی کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، و به برترین شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی جوایزی به تناسب سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی اهدا شد.
مدل ۳۴۰۰۰ که نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی سازمان است، در سال‌های گذشته مورد توجه و استفاده بسیاری از سازمان‌ها جهت بهره‌گیری از یک مدل یکپارچه و منسجم برای به کار بردن تکنیک‌ها و سیستم‌های مدیریت منابع انسانی، قرار گرفته است. بر اساس این مدل می‌توان شرایط موجود منابع انسانی در شرکت را مورد بررسی قرار داد و برنامه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم و یک فرهنگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد کرد. مدل ۳۴۰۰۰ علاوه بر فرآیندهای منابع انسانی که ۲۰۰۰ امتیاز دارد، شامل متغیرهایی در حوزه نتایج و نگرش‌های منابع انسانی است که ۱۴۰۰امتیاز دارد و در ۵ سطح، بلوغ و وضعیت سازمان را ارزیابی کرده و تعالی می‌بخشد به همین دلیل نیز به مدل ۳۴۰۰۰ شناخته می‌شود.
 
مدیریت کارگزاری بانک آینده پس از تنظیم استراتژی جدید سازمانی در سال گذشته و با درک این موضوع که شایستگی‌‌های منابع انسانی به صورت مستقیم بر عملکرد تجاری و سودآوری شرکت تاثیرگذار است، از مدل ۳۴۰۰۰ جهت آسیب‌شناسی، اثربخشی و توسعه فرآیند‌های منابع انسانی بهره گرفته است و در اولین حضور خود در جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی موفق به کسب نشان بلورین D۲ شد. این جایزه در مراسم پایانی هفتمین همایش مدیریت منابع انسانی به سپیده مهرآفرین مدیر منابع انسانی کارگزاری بانک آینده اهدا شد./ دنیای افتصادی 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *