RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

برگزاری تور آموزشی برای اعضای شبکه فروش بیمه سامان

۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۸/۲۴کد خبر: 357318
ایستانیوز: تور آموزشی شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش، عبدالرسول عطایی معاون اجرایی مدیرعامل، شیما آرا معاون فنی بیمه های زندگی، غزاله فخارزاده مدیر بیمه های زندگی، کامران کیانی مدیر فروش و پویا رسولی مدیر بازاریابی شرکت در شهرستان نوشهر برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در روز نخست این رویداد پنج روزه که جمعی از اساتید فعال در رشته های مدیریت رفتار سازمانی، منابع انسانی، بازاریابی و فروش حضور داشتند، «نیما کیمیایی» از اساتید رشته مدیریت کسب و کار با تاکید بر این که رعایت اصول مذاکره، از ابتدایی ترین الزامات و اصول بازاریابی است، گفت: امروزه «مذاکره هیپنوتیزمی» در توسعه کسب و کارها به ویژه در کسب و کار شبکه فروش بیمه بسیار اهمیت دارد، به گونه ای که از آن به عنوان پیشرفته ترین شیوه اثرگذاری بر مشتریان یاد می کند.
محتشمی از دیگر اساتید حاضر در این دوره نیز با محوریت «روانشناسی رهبری»، موارد با اهمیتی را پیرامون ویژگی رهبران سازمان‌ها و نیز ایجاد محرک های روانی و رفتاری بر اعضای شبکه فروش بیان کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *