RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

رقابت تنگاتنگ موسسه ملل با بانک‌ها در حوزه بانکداری الکترونیک

۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۸/۲۳کد خبر: 357304
ایستانیوز: موسسه اعتباری ملل با راه‌اندازی نرم افزار «فام» مبتنی بر هوش مصنوعی، نشان داده است که در حوزه بانکداری الکترونیک و دیجیتال، رقابت تنگاتنگ و همپایی را با بانک‌ها آغاز کرده است و در مسیر پیشرفت‌های دیجیتالی در نظام بانکی حرکت می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، امروزه صنعت بانکداری هم مانند سایر صنایع در جهان به سمت استفاده از هوش مصنوعی پیش می‌رود و شاهد افزایش رقابت بانک‌ها در این حوزه هستیم.
 
در همین راستا پیشرفت و توسعه صنعت بانکی ایران نیز به سوی شیوه‌های نوین بانکداری در قالب تحول دیجیتال، انکار ناپذیر است. افزون بر بانک‌ها، دیجیتالی‌ کردن تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های بانکی، توسط موسسات مالی و اعتباری هم به خوبی اجرا می‌شود و موسسه اعتباری ملل نیز از جمله موسسات مالی و اعتباری است که در این راستا قدم‌های موثری برداشته است.
 
به طوری که نرم‌افزار متعلق به این موسسه با عنوان فام، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تسهیل در امور بانکی نابینایان و کم بینایان، امکان دسترسی آسان مشتریان و حتی نابینایان را نیز پشتیبانی می‌کند.
 
با نگاهی به عملکرد ۱۷سال گذشته موسسه اعتباری ملل در بازارهای مالی و سرمایه، این موسسه توانسته است با تکیه بر اخلاق که راهبرد اصلی این موسسه است، با راه اندازی ۳۴۰ شعبه و جذب هزاران نیروی متخصص در سراسر کشور، خدمات بانکی مناسبی را در اختیار مشتریان، سپرده‌گذاران و سهامداران خود قرار دهد.
 
طبق بررسی‌های انجام شده موسسه اعتباری ملل در شش ماهه نخست سال جاری در شاخص‌های مختلف عملکرد مناسب و روبه رو شدی داشته که با تلاش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و سایر کارکنان موسسه در راستای جلب رضایت مشتریان و سهامداران، حاصل شده است.
 
موسسه اعتباری ملل همچنین در جهت برقراری نظم و انضباط مالی و شفافیت در عملکرد خود، در بازار سرمایه نیز حضور دارد و با انتشار گزارش عملکردهای شفاف همپای بانک‌ها در این مسیر گام برمی‌دارد.
 
بنابراین، می‌توان گفت که اجرای قانون تجارت و پافشاری بر برقراری نظم و شفافیت مالی ازاولویت‌های این موسسه اعتباری است. با توجه به شعار امسال، اولویت دیگر این موسسه کمک به چرخه اقتصادی کشور برای رشد اشتغال‌زایی، حمایت از تولیدکنندگان و فعال کردن بخش‌های تولیدی، اعطای به موقع تسهیلات به بخش‌های مولد و زیرساخت‌های اقتصادی بوده است. همچنین، فروش دارایی‌های مازاد نیز با هدف بهبود نقدینگی و افزایش توان مالی برای ارایه تسهیلات به مردم در دستور کار قرار دارد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:موسسه ملل
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *