RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

احتمال صعود پنج ارز دیجیتال برتر

۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۸/۹کد خبر: 357121
تومان نیوز: پنج ارز دیجیتال برتر را که ممکن است طی چند روز آینده همچنان به رالی صعودی خود ادامه دهند، با هم بررسی می‌کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، افزایش امیدها به تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، قیمت این ارز دیجیتال را در ماه اکتبر ۲۷ درصد افزایش داد.
 
به دنبال رهبر بازار کریپتو، بسیاری از آلت کوین‌ها نیز عملکرد قوی‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.
 
۱. بیت کوین
 
در تاریخ ۲۴ اکتبر، بیت کوین از سطح ۳۵،۲۸۰ دلار عقب‌نشینی کرد که نشان می‌دهد فروشندگان در سطوح بالاتر فعال هستند. در ۲۷ اکتبر، خرس‌ها سعی کردند اصلاح عمیق‌تری را آغاز کنند، اما دم بلند روی کندل نشان‌دهنده خرید قوی در سطوح پایین‌تر است.
 
اگرچه شیب رو به بالای میانگین‌های متحرک نشان‌دهنده برتری خریداران است، اما قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در قلمرو اشباع خرید نشان می‌دهد که جفت ارز BTC/USDT ممکن است زمان بیشتری را در مرحله تثبیت قیمت سپری کند.
 
در مسیر نزولی، سطوح مهمی که باید به آنها توجه کرد، ۳۲،۴۰۰ دلار و ۳۱ هزار دلار هستند. برای اینکه فروشندگان بار دیگر کنترل بازار را به دست بگیرند، باید قیمت را به زیر این منطقه بکشانند.
 
برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای ۳۵،۲۸۰ دلار برسد، نشا‌ن‌دهنده بازگشت پرقدرت گاوها خواهد بود. در چنین شرایطی، جفت ارز BTC/USDT می‌تواند به هدف بعدی در ۴۰ هزار دلار برسد.
۲. اتریوم
 
اتریوم در ۲۳ اکتبر به بالای مقاومت ۱،۷۴۶ دلاری صعود کرد و در ۲۶ اکتبر به ۱،۸۶۵ دلار رسید. با این حال، در این سطح، شاهد فروش توسط معامله‌گران کوتاه‌مدت بودیم که باعث شد قیمت دوباره به سمت ۱،۷۴۶ دلار برگردد.
 
گاوها با موفقیت سطح ۱،۷۴۶ دلار را آزمایش کردند که نشان می‌دهد این سطح ممکن است به عنوان یک کف جدید عمل کند. افزایش شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۶۹۳ دلار) و قرار داشتن RSI در نزدیکی منطقه اشباع خرید، نشان می‌دهد که گاوها کنترل اوضاع را در اختیار دارند.
 
خریداران اکنون در تلاشند تا قیمت را به بالای ۱،۸۶۵ دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت ارز ETH/USDT می‌تواند تا ۲ هزار دلار افزایش یابد.
 
اگر خرس‌ها بخواهند جلوی این روند صعودی را بگیرند، باید قیمت را به زیر ۱،۷۴۶ دلار بکشانند و حفظ کنند. در این صورت، احتمال سقوط قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه وجود دارد.
۳. آپتوس
 
قیمت آپتوس در چند روز گذشته به شدت افزایش یافت که نشان می‌دهد گاوها در تلاش برای بازگشت هستند.
 
جفت ارز APT/USDT شاهد برداشت سود در نزدیکی ۷ دلار بود، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها میدان را به طور کامل ترک نکرده‌اند و در هر افت جزئی قیمت، اقدام به خرید می‌کنند.
 
با این کار، گاوها در تلاشند تا بر مانع ۷ دلاری غلبه کنند. اگر آنها موفق شوند، این جفت ارز ممکن است حرکت خود را به سمت ۸ دلار آغاز کند.
 
در مقابل، اگر قیمت از ۷ دلار کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. در چنین شرایطی، این ارز جفت ممکن است مدت زمان بیشتری را در محدوده بین ۷ تا ۶٫۲۰ دلار بگذراند. شکست به زیر این حمایت می‌تواند نشانه شروع یک اصلاح عمیق‌تر باشد.
۴. کوانت
 
کوانت در ۲۳ اکتبر از سطح شکست ۹۵ دلار بالاتر رفت که نشان‌دهنده رد سطوح پایین‌تر است. خرید همچنان ادامه یافت و گاوها در ۲۵ اکتبر، قیمت را به بالای خط روند نزولی رساندند که نشانه تغییر بالقوه روند است.
 
به نظر می‌رسد که گاوهای کوتاه‌مدت پس از رالی اخیر، اکنون در حال برداشت سود هستند. این امر ممکن است قیمت را تا خط روند نزولی پایین بیاورد. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود؛ زیرا کاهش قیمت به زیر آن نشان می‌دهد که صعود به بالای خط روند نزولی ممکن است یک تله گاوی بوده باشد.
 
در مقابل، اگر قیمت از خط روند نزولی برگردد، نشان می‌دهد که گاوها این سطح را به حمایت تبدیل کرده‌اند. اگر خریداران بتوانند مانع ۱۱۰ دلاری را هم پشت سر بگذارند، این جفت ارز می‌تواند به سمت ۱۲۰ دلار و سپس، به سمت ۱۲۸ دلار حرکت کند.
۵. تورچین
 
قیمت تورچین در ۲۳ اکتبر به بالای مقاومت ۲ دلاری افزایش یافت و به این ترتیب، یک الگوی سر و شانه معکوس صعودی را تکمیل کرد.
 
شیب هر دو میانگین متحرک رو به بالا است و RSI در منطقه اشباع خرید قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها کنترل اوضاع را در دست دارند. با این حال، در کوتاه‌مدت، جفت ارز RUNE/USDT ممکن است وارد مرحله اصلاح یا تثبیت جزئی شود.
 
اگر این جفت ارز بتواند سطوح فعلی خود را حفظ کند، نشان می‌دهد که گاوها همچنان در بازار حضور دارند و در تلاشند تا چشم‌انداز رالی را به ۳ دلار و متعاقباً به هدف الگو در ۳٫۲۳ دلار بهبود ببخشند. اگر خرس‌ها بخواهند از این روند صعودی جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر ۲ دلار بکشانند و حفظ کنند.
منبع: ramzarz.news
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *