RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه به همت بیمه کوثر برگزار شد

ضرورت توانایی تطبیق با روندهای فناوری و تغییرات در عصر دیجیتال

۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۸/۱کد خبر: 355991
ایستانیوز:دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،خانواده بیمه کوثر در سی ام مهرماه و همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران و شبکه فروش صنعت بیمه و جمعی از بیمه گذاران عمده بود.
 
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: بیمه کوثر مفتخر است که ده سال، متولی برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه بوده است.
 
وی افزود: نواندیشی، نوآفرینی و هوشمندسازی باید در تمام ابعاد صنعت بیمه به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد و برگزاری چنین همایش‌هایی بستری برای گفتگوی نظام‌مند بین مخاطبان و بازیگران تحول دیجیتال را فراهم می‌نماید.
 
وی تصریح کرد: مشتریان تمایل دارند خدمات مورد نظرشان را در هر زمان، هر مکان و هر کانال ارتباطی که برایشان سهولت بیشتری دارد، دریافت نمایند. امروزه مشتریان توقع دارند همان تجربه‌ای که در خرده‌فروشی، بانک و صنعت گردشگری برایشان ایجاد می‌شود، در بیمه هم داشته باشند.
 
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: شرکت‌ها باید توانایی تطبیق با تغییرات عصر دیجیتال را داشته باشند و خود را با روندهای فناوری تطبیق دهند تا باقی بمانند. تحول دیجیتال در صنعت بیمه به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری‌نیست، بلکه این فناوری‌ها باید، مدل‌های کسب‌وکار بیمه، تجربه‌های بیمه گذاران و فرایندهای عملیاتی بیمه‌گری را به نحو مطلوبی تحت تاثیر قرار داده باشند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *