RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

دکتر نجارزاده در نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک:

تاریخ پر افتخار بانک ملی ایران، مایه سرافرازی است

۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۶/۲۱کد خبر: 355274
ایستانیوز: مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران بر تقویت جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور تاکید کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره بانک ، اعضای هیات عامل و به صورت وبیناری با حضور روسای ادارات امور شعب استان های سراسر کشور،شعب مستقل و سایر همکاران برگزار شد،با اشاره به تاریخچه تاسیس بانک،گفت:بانک ملی ایران سرآغاز نظام نوین مالی و اقتصادی در کشور بود.بانک ها در بسیاری از کشورها موجب تحول در سایر بخش ها شده اند،در ایران هم تاسیس بانک ملی ایران موجب تحول اقتصادی و اداری شده است.
 
وی افزود:تاریخ پر افتخار بانک ملی ایران مایه غرور و سرافرازی است و این را مدیون گذشتگانی هستیم که با جهد و تلاش توانستند این میراث گرانبها را به دست ما برسانند.
 
دکتر نجارزاده با تاکید بر اینکه نگاه بانک ملی ایران به امور فقط سود محور نیست،بیان کرد:در بسیاری از امور، نگاه بانک، نگاهی ملی و مردم محور است و ما منافع کشور و مردم را مقدم بر هر چیزی می دانیم.
 
مدیر عامل بانک ملی ایران با تقدیر از تلاش همه کارکنان بانک،گفت:بانک ملی ایران دارای ظرفیت بزرگی است که امکان می دهد هر کاری در این بانک به ثمر بنشیند.چنین ظرفیتی بیش از هر چیز مرهون نیروی انسانی متخصصی است که وارث نزدیک به یک قرن تجربه و دانش بانکداری در کشور هستند.
 
دکتر نجارزاده بر طرف کردن نیازهای کارکنان و مجال بروز استعدادها در بخش نیروی انسانی را یک ضرورت خواند و افزود:مشتریان بانک ملی ایران نیز از دیگر سرمایه های مهم بانک ملی ایران هستند که باید در مرکز توجه و برنامه ریزی ها قرار داشته باشند.هر قول و وعده ای که به مشتریان داده می شود باید به ثمر بنشیند و هر مانعی که در این راه وجود دارد باید بر طرف شود.
 
مدیر عامل بانک ملی ایران با برشمردن اقدامات بانک در بخش رفاهی و معیشتی کارکنان،اعلام کرد:رویکرد ما برای رفع نیازها و مشکلات کارکنان معطوف به محدودیت ها نیست و در این مسیر همه توان خود را به کار می گیریم.
 
وی ادامه داد:بانک ملی ایران در برنامه های دولت بالاخص نهضت ملی مسکن همه ظرفیت خود را به کار می گیرد تا این طرح بزرگ که از دغدغه های مهم دولت محترم است به ثمر بنشیند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
 
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت:موقعیت و شرایط فعلی را مرهون پیشکسوتانی هستیم که این بانک را برای ما به میراث نهاده اند.
 
وی با اشاره به پیشینه پر افتخار بانک ملی ایران گفت:تصویری که مردم از خدمات این بانک و جایگاه آن دارند،یک سرمایه گرانبها است که باید با ارتقای عملکرد و کسب رضایت مردم، برای آیندگان به میراث بگذاریم.
 
 رئیس هیات مدیره بانک تاکید کرد:نیروی انسانی نقش مهمی در کسب دستاوردهای بانک ملی ایران از گذشته تا کنون داشته است و باید نسبت به تکریم و نکوداشت نیروی انسانی در بانک کوشا باشیم.
 
محمود شایان عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم گفت:همه افرادی که در بانک ملی ایران مشغول به کار هستند نسبت به آن احساس تعلق و دلبستگی دارند و چنین ارتباطی میان یک سازمان و نیروهای کار شاید در هیچ مجموعه دیگری نظیر نداشته باشد. 
 
وی افزود:کارکنان بانک از همان ابتدا که وارد بانک می شوند امانتداری را می آموزند و به گونه ای تربیت می شوند که همچون گذشتگان خود خدمتگزار مشتریان و مردم باشند.
 
همچنین حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک در این مراسم ضمن تبریک نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران گفت:در این روز تلاش همه کارکنان بانک که در سراسر کشور و به خصوص در دورافتاده ترین نقاط مشغول خدمت رسانی هستند را ارج می نهیم.
 
وی افزود:همه ارکان بانک تلاش خود را به کار بستند تا در ایام اربعین بتوانیم بهترین خدمات را به زائران عزیز ارائه دهیم که این تلاش در خور تقدیر است.
 
دیگر اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل بانک نیز در سخنان کوتاهی ضمن تبریک نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک بر تقویت جایگاه بانک ملی ایران تاکید کردند.
 
 سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک نیز در این مراسم برنامه های در دست اقدام در مرکز و سایر استان ها به مناسبت نود و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران را تشریح کرد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *