RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

استان گلستان نگارستان ایران میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۵/۲۱کد خبر: 354766
ایستانیوز: دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان گلستان به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با کارکنان و ذی نفعان شرکت پرداختند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه با کارکنان سرپرستی در جریان عملکرد ۴ماهه ابتدایی سال 1402 سرپرستی قرار گرفتند و به بیان نقطه نظرات و ارائه راهکار جهت بهبود عملکرد سرپرستی پرداختند.
 
در بخش های دیگر این جلسات نمایندگان و شبکه فروش به بیان دغدغه های خود در راستای ارائه خدمات به مشتریان پرداختند که دکتر آقادادی ضمن پاسخ به موضوعات آنان تاکید ویژه ای بر توجه هرچه بیشتر به ارائه خدمات آنلاین و تقویت زیرساخت های فناورانه سرپرستی و شبکه فروش داشتند تا ضمن افزایش دقت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان که بعنوان یکی از اهداف کلان و اولویت شرکت است حاصل شود.
 
ایشان در پایان با اشاره به پشتیبانی مناسب از شبکه فروش که موجب سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری می شود، تمامی این اقدامات را شاخص‌هایی برشمرد که جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *