RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

دیدار وزیر کار عراق با مدیرعامل بانک رفاه کارگران

۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۴/۳۰کد خبر: 353436
تومان نیوز: احمد الاسدی وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری عراق که در رأس هیئتی از مدیران عالی این وزارتخانه به کشورمان سفر کرده است، با دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در این دیدار که نصیر عبدالمحسن عبداله سفیر جمهوری عراق در تهران و مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه بانک رفاه نیز حضور داشتند، گفت: آمادگی داریم در بالاترین سطح، از ایجاد و توسعه همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری عراق حمایت کنیم. 
 
وی افزود: سهام‌ بانک رفاه کارگران متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و این بانک با توجه به گستردگی جامعه هدف این سازمان، خدمات گسترده‌ای را به بیش از 50 میلیون نفر از جمعیت کشور ارائه می‌دهد و می‌توانیم تجارب خود را در این زمینه به وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری عراق منتقل کنیم. 
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بیش از 4 میلیون نفر از بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خدمات مالی و تسهیلاتی خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، تصریح کرد: تمامی تسهیلاتی که به این افراد اعطاء می‌شود به صورت کاملا غیرحضوری است و بستر خرید اقساطی آنها از بیش از 4 هزار فروشگاه در سراسر کشور را فراهم کرده‌ایم که آمادگی انتقال این تجارب موفق به جمهوری عراق هستیم.
 
وی افزود: بانک رفاه کارگران ماهیانه حدود 10 میلیون دلار پرداختی به سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان تحت پوشش این سازمان و حوزه بهداشت و درمان دارد و به عنوان همیاری مطمئن یاریگر این سازمان در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای است. 
 
دکتر للـه‌گانی از افتتاح حساب غیرحضوری به عنوان یکی دیگر از خدمات و تجارب ارزشمند قابل انتقال به وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری عراق نام برد و گفت: در حال حاضر عموم مردم کشور این امکان را دارند که به صورت الکترونیکی در بانک رفاه کارگران حساب افتتاح کنند و این مهم در راستای توسعه بانکداری دیجیتال انجام می‌شود.  
 
وی به فعالیت شرکت‌های "مدیریت پروژه‌های ساختمانی ایران" و "ساختمانی توسعه رفاه پردیس" به عنوان دو شرکت تابعه این بانک اشاره کرد و گفت: این شرکت‌ها در حوزه ساخت و ساز و صدور خدمات فنی و مهندسی فعال هستند و پروژه‌های انبوه‌سازی و خرد ارزشمند بسیاری را اجرایی کرده‌اند که می‌توانیم نسبت به ارائه خدمات آنها در جمهوری عراق اقدام کنیم. 
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از خدمات نقل و انتقال مالی به عنوان یکی دیگر از خدمات قابل ارائه به وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری عراق نام برد و گفت: اگرچه خدمات صادراتی و وارداتی در حوزه وظایف این بانک نیست و سازمان‌ها و نهادهای دیگری متولی آن هستند، اما می‌توانیم بستر انتقال وجوه حاصل از این امر را فراهم کنیم. امیدواریم با حمایت این وزارتخانه بتوانیم شعب این بانک در کشور عراق را دایر و همکاری‌های مشترک را ایجاد و توسعه دهیم.  
 
وی با اشاره به استقلال تصمیم‌گیری در شبکه بانکی، تشکیل کارگروه‌های مشترک به منظور ایجاد و توسعه همکاری‌های متقابل را خواستار شد و گفت: در ایران متناسب با قوانین و مقررات مربوطه، مسائل در هیئت مدیره بانک‌ها مطرح و در صورت تصویب اجرایی می‌شود؛ بر همین اساس آمادگی داریم تفاهم‌نامه‌های مشترک همکاری با وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری عراق منعقد کنیم.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به خدمات تسهیلاتی این بانک اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از تسهیلات این بانک در راستای حمایت از مشاغل خانگی، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود و می‌توانیم تجربیات خود را در این زمینه و همچنین وجوه اداره شده سازمان تامین اجتماعی به جمهوری عراق منتقل کنیم. 
 
وی در پایان سرمایه بانک رفاه کارگران را حدود 13 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: در این حوزه جزو بانک‌های اول کشور هستیم و با 1050 شعبه به عنوان یک بانک تجاری در حوزه‌ مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، بهداشت و درمان و... فعالیت می‌کنیم و بر این اساس از ایجاد و توسعه همکاری‌های متقابل با وزارت کار و امور اجتماعی جمهوری عراق استقبال می‌کنیم. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *