RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

بیمه پاسارگاد در مسیر سودآوری

۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۴/۱۳کد خبر: 352134
ایستانیوز:مطابق صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ ، شرکت بیمه پاسارگاد حق بیمه ای معادل ۹ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان تولید کرده که نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته و براین اساس درآمدهای بیمه ای خود را با رشد ۲۳ درصدی به ۶ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان رسانده است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مبلغ سرمایه گذاری های شرکت بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۱ با رشدی ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته به مبلغ ۲۱ هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان رسیده است.
 
بیمه پاسارگاد در پایان سال ۱۴۰۱ موفق به شناسایی ۳ هزار و ۲۲۱ میلیارد تومان سود خالص و ۵۵۴ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شده است.
 
همچنین بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی عادی سالانه خود مبلغ ۱۱,۶۳۴,۸۴۰ میلیون ریال سود نقدی ثبت کرد و با اعلام درآمد ۵۵۴ ریالی هر سهم و مبلغ ۲۰۰ ریال سود نقدی برای هر سهم تخصیص داد.
 
طبق گزارش این مجمع، براساس عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ و صورت های مالی ارائه شده، شرکت بیمه پاسارگاد در سال مالی ۱۴۰۱ با صدور بیش از ۸ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۷۷۰ فقره بیمه نامه بیش از ۹۹,۸۱۶ میلیارد ریـال حق بیمه تولیـد کرد که این رقم نسـبت به سال قبل ۳۷ درصد افزایـش را نـشان می دهد. همچنین میزان خسارت پرداختی این شرکت در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۹,۹۳۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.
 
استقبال بسیار خوب آحاد مختلف جامعه از بیمه عمر و تامین آتیه شرکت در سال مورد گزارش ادامه داشت و از رشد بسیار خوبی برخوردار بود، به نحوی که تعداد ۷،۱۷۶،۰۰۰ بیمه ‌نامه صادره در پایان سال ۱۴۰۰ به بیش از ۷,۸۸۲,۰۰۰ بیمه‌ نامه صادره در پایان سال ۱۴۰۱ رسیده است.
 
بررسی ها نشان می دهد که ۲۲ درصد پرتفوی شرکت مربوط به بیمه‌ های اتومبیل، ۶۵ درصد بیمه های اشخاص، ۲ درصد بیمه آتش سوزی، ۲ درصد بیمه باربری ، ۴ درصد بیمه های مسئولیت و ۵ درصد مربوط به بیمه های مهندسی و ریسک های متنوع است. ضریب خسارت شرکت نیز (بدون احتساب بیمه های عمر و تأمین آتیه اندوخته دار) در سال ۱۴۰۱ حدود ۹/۵۵ درصد بوده است.
 
با توجه به روند سودآوری این شرکت و برنامه های اعلام شده برای سال جاری و همچنین وضعیت کلی صنعت بیمه با توجه به پرتفوی بیمه پاسارگاد می توان توقع داشت که شرکت سال مالی ۱۴۰۲ را نیز با افزایش سود و تحقق وعده ها به پایان برساند.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *