RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

معاون تسهیلات‌وتجاری‌سازی صندوق نوآوری‌وشکوفایی ریاست‌جمهوری:

رتبه برتر بانک کارآفرین در پرداخت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها

۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۳/۲۸کد خبر: 351814
ایستانیوز: معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری درباره رتبه بانک کارآفرین میان سایر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: در مقاطعی بانک کارآفرین در رتبه‌بندی صندوق نوآوری‌وشکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بانک نخست بوده و سال گذشته نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از کارآفرین نیوز ،روح‌الله ذوالفقاری، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به حمایت بانک کارآفرین از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: در حال حاضر بالای ۸۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان که صندوق نوآوری و شکوفایی به بانک کارآفرین معرفی کرده است، موفق به استفاده از خدمات این بانک شده‌اند. همچنین در رتبه‌بندی سال گذشته صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه تسهیلات، بانک کارآفرین در همکاری با این صندوق، رتبه سوم را به خود اختصاص داده بود.
ذوالفقاری در خصوص همکاری بانک کارآفرین با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در زمینه ارائه تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار داشت: بانک کارآفرین یکی از نخستین بانک‌هایی بود که وارد فرآیند وام‌دهی به شرکت‌های دانش‌بنیان شد و خود را با ملاحظات دانش‌بنیان‌ها تطبیق داد چون ذات بانک کارآفرین برای چنین کاری طراحی شده بود، همچنین بدنه چابک مدیران بانک کارآفرین، علاقه‌مندانه وارد این فضا شدند.
وی با توصیف رابطه بانک کارآفرین و صندوق نوآوری و شکوفایی، تأکید کرد: در صندوق نوآوری و شکوفایی، رابطه یک طرفه‌ای با بانک کارآفرین نداریم و در بسیاری از مواقع از بانک کارآفرین آموخته‌ایم و تجربه‌های موفقی در اختیار صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گرفته است که این تجربه‌ها را توسعه داده و در مورد سایر بانک‌ها هم استفاده کردیم که نتایج خوبی در پی داشت.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به رتبه نخست بانک کارآفرین در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: در مقاطعی بانک کارآفرین در رتبه‌بندی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بانک اول بود؛ علیرغم اینکه بانک‌هایی با اندازه‌های خیلی بزرگ‌تر در این فضا بودند اما بانک کارآفرین نقش اول را در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایفا می‌کرد.
ذوالفقاری یادآور شد: بانک کارآفرین در زمینه ضمانت‌نامه‌ها با حداقل سپرده‌های نقدی، حداقل کارمزد و وثایق خیلی سهل، انواع ضمانت‌نامه‌ها را برای دانش‌بنیان‌ها صادر کرده و می‌کند. این بانک همچنین با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات سرمایه ثابت به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌پردازد.
معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ادامه داد: اگر یک شرکت دانش‌بنیان برای نخستین‌بار قصد ورود به بازار دارد یا در بازار حضور دارد اما می‌خواهد عرضه و تولیدات خود را افزایش دهد، انواع تسهیلات سرمایه در گردش را می‌تواند از بانک کارآفرین دریافت کند. بانک کارآفرین همچنین به شرکت‌هایی که با مراکز دیگر قراردادی منعقد کرده‌اند و برای اجرای آن تعهدات، نیاز به تأمین مالی دارند، خدمات می‌دهد. این بانک در حال حاضر، انواع خدماتی که تحریک تقاضا محسوب می‌شوند مثل تسهیلات لیزینگ را با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌پردازد، علاوه بر این، شرکت‌های دانش‌بنیان دارای مشتری، می‌توانند مشتریان خود را از طریق بانک کارآفرین تأمین مالی کنند.
به گفته این مقام مسئول صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک کارآفرین یکی از نخستین بانک‌هایی بود که دفتر حمایت از نوآوری را در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان که در صندوق نوآوری و شکوفایی استقرار دارد، ایجاد کرد. علاوه بر این، جلسات مستمر در لایه‌های مختلف عملیاتی، مدیران میانی و مدیران عامل ۲ مجموعه برگزار می‌ شود. همچنین رصد عملکرد بانک کارآفرین و حمایت آن از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت می‌گیرد تا اگر لازم باشد توافقات جدیدی با بانک کارآفرین انجام شود.
وی به دیگر همکاری‌های بانک کارآفرین و صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد و ادامه داد: در ابزارهای جدید در حوزه سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت‌های مشترک به منظور سرمایه‌گذاری همچنین استفاده از قانون جهش تولید دانش‌بنیان، همکاری‌های گسترده‌ای بین بانک کارآفرین و صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *