RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بیمه سامان مشتریان بیمه نامه بدنه خود را غافلگیر کرد

۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۷کد خبر: 348075
ایستانیوز:مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان از ارائه یک خدمت جدید درزمینه بیمه نامه بدنه اتومبیل در این شرکت بیمه خبرداد و گفت: بیمه گذارانی که نزد این شرکت دارای بیمه نامه بدنه بوده و از محل آن بیمه نامه خسارت دریافت کرده اند، سوابق تخفیف بیمه نامه آنها،به یکباره از بین نمی رود و بصورت پلکانی نسبت به سابقه چند ساله محاسبه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمد اباذریان توضیح داد:این شرایط برای مشتریانی است که در سابقه بیمه ای آنها بیش از یکسال تخفیف عدم دریافت خسارت وجود دارد.
 
وی، افزود: در روش های قبلی، اگر بیمه نامه ای دارای سه سال سابقه تخفیف بوده و در طول اعتبار بیمه نامه، خسارتی دریافت می شد، کل این سابقه سه سال حذف می شد،درحالیکه در روش جدید، فقط سابقه یک سال کاهش یافته و برای بیمه گذار در زمان تمدید بیمه نامه، تخفیف دوساله محاسبه می شود.
 
اباذریان، هدف از ارائه این خدمت از سوی شرکت بیمه سامان را ارائه خدمات مناسب به مشتریان و حفظ منافع بیمه گذاران دانست.
 
شرکت بیمه سامان با توجه به درک اهمیت مشتری مداری و تبیین تسهیل گری و  مشتری محوری همواره سعی نموده تا خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان و بیمه گذاران خود قرار دهد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *