RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

کسب جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی توسط روابط عمومی بانک ملی

۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۶کد خبر: 348051
ایستانیوز:در نوزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و دومین جشنواره مردم داری ایران که به طور همزمان برگزار شد، روابط عمومی بانک ملی ایران جایزه بهترین کمپین روابط عمومی را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در این مراسم که با حضور دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات در ایران، دکتر سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات امریکا دانشگاه تهران و دکتر یونس شکر خواه عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دیگر مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و اساتید دانشگاهی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، از سید مجتبی قدسی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با اهدای لوح سپاس و تندیس دومین جشنواره مردم داری ایران تقدیر گردید.در دومین جشنواره مردم داری ایران که به همت موسسه کارگزار روابط عمومی و انجمن متخصصان ایران برگزار شد،بهترین های روابط عمومی ایران در بخش هایی نظیرمسئولیت اجتماعی، انتشارات، تبلیغات، دیجیتال، کمپین روابط عمومی و ...معرفی شدند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *