RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

اتصال بیمه ایران به پنجره خدمات دولت هوشمند ‏

۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴کد خبر: 347867
ایستانیوز:بیمه ایران که جزو نخستین دستگاه های دولتی اتصال یافته به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مهر ماه امسال بوده است، هم اکنون از طریق درگاه الکترونیکی خود ‏در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند امکان ارائه خدمات گسترده ای را دارد.‏
به گزارش پایگاه اطاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، با توجه به سیاست های دولت مردمی سیزدهم، راه اندازی «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» با هدف ایجاد راهی امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد صورت گرفته است.
 
این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی و عمومی به مردم بوده و هدف آن ایجاد سهولت در ارائه این خدمات به شهروندان کشور است؛ به‌طوری‌که تنها با یک بار احرازهویت می‌توان خدمات موردنظر را دریافت نموده و یا به سامانه‌های متفاوت ارائه دهنده خدمات وارد شد.
 
دریافت خدمات در این پنجره بر‌اساس دسته‌بندی نیازهای مردم انجام شده که مهم‌ترین این دسته‌ها عبارتند از خدمات حوزه سلامت، آموزش، مسکن، امور عمومی و…
 
با همکاری سازمان فناوری اطلاعات امکانی مناسب فراهم آماده است تا خدمات بی منت بیمه ایران به هم میهنان و ذی نفعان شرکت به سادگی قابل دریافت باشد.
خدمات بیمه ایران در پنجره ملی خدمات
 
خدمات قابل ارائه بیمه ایران ‎از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند عبارتند از: نرخ دهی؛ خرید و تمدید بیمه نامه ثالث‎ و بدنه؛ تأیید اصالت بیمه نامه؛ پرداخت (حق بیمه و اقساط)‏ و سرویس های نقشه.
 
از دیگر امکانات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
    اتصال به بستر ملی تبادل اطلاعات ‏‎(GSB)‎‏ و در مرحله دریافت وب سرویس های مورد نیاز در ‏بستر ملی تبادل اطلاعات (۴۰ سرویس)‏
    اخذ وب سرویس های قوه قضاییه در بستر ملی تبادل اطلاعات ‏‎(GSB)‎:
 
– وب سرویس استعلام سوابق محکومیت های مالی سطح یک ‏
 
– استعلام سوابق محکومیت های مالی(سرویس سطح یک اجرائیات سازمان ‏ثبت اسناد و املاک کشور) ‏
 
– وب سرویس تصدیق اصالت آراء قضایی ‏
 
* لینک دسترسی از سامانه ورود متمرکز شرکت سهامی بیمه ایران :‏
 
account.iraninsurance.ir‎
 
* لینک دسترسی از سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند : ‏
 
my.gov.ir
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *