RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

در بیمه کوثر عملیاتی شد

اعلام و پرداخت خسارت برخط ثالث و بدنه

۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۹/۱۴کد خبر: 344716
ایستانیوز: ثبت اعلام خسارت برخط ثالث و بدنه شرکت بیمه کوثر به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زیان‌‌دیدگان در سامانه «بیمه کوثر من» عملیاتی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بیمه‌شدگان تحت‌پوشش بیمه ثالث و بدنه این شرکت می توانند با استفاده از تلفن همراه خود، از محل حادثه و بخش‌های خسارت‌دیده خودرو عکس بگیرند و به همراه سایر مدارک و مستندات درخواستی، در سامانه «بیمه کوثر من» به نشانی https://mykins.ir/ElamKhesarat  بارگذاری کنند.
 
بهادر یاری‌پور با بیان اینکه پس از ثبت پرونده در سامانه، در اسرع وقت کارشناسان، ارزیابی خسارت را انجام می‌دهند، تاکید کرد: بیمه شده به منظور تسریع در دریافت مبلغ خسارت باید شماره شبای حساب خویش را در سامانه ثبت کند.
 
  وی با بیان اینکه در صورت نیاز به مدارک دیگر برای تکمیل پرونده، کارشناسان خسارت به بیمه‌شده اطلاع می‌دهند، افزود: پس از تکمیل مدارک و در مدت زمان کوتاه، پرونده‌ها رسیدگی و مبلغ خسارت به حساب زیان‌دیدگان واریز می‌شود.
 
مدیر بیمه‌های اتومبیل با اشاره به اینکه تمامی مراحل بدون حضور مشتری و به صورت برخط انجام می‌شود، تصریح کرد: این امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بیمه‌شده و زیان‌دیدگان و همچنین تسریع در روند رسیدگی و پرداخت خسارت می‌شود که در نهایت موجبات حفظ و نگهداشت و افزایش رضایت بیمه‌شدگان را به دنبال خواهد داشت.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *