RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور

تغییرات مدیریتی در بیمه میهن

۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۸/۲۲کد خبر: 342393
ایستانیوز: در جلسه هم اندیشی شورای مدیران بیمه میهن که با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار گردید، مدیرعامل این شرکت از ساختار سازمانی جدید با هدف ساماندهی، پویایی و سرعت بخشی به امور شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در این جلسه سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل از ساختار سازمانی جدید که به پیشنهاد او و تصویب اعضای هیئت مدیره شکل گرفته است، خبر داد و گفت این تصمیم بر اساس الزام نهادهای بالادستی و سازمان بورس با هدف ساماندهی و سرعت بخشیدن به اصلاح و اجرای فرایندهای شرکت صورت گرفته است.
شیخ الاسلامی تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی را یک امر طبیعی و لازمه پویایی این مجموعه دانست وگفت این تغییرات با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت و تکلیف حاکمیت شرکتی صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست. وی ضمن قدردانی از اعضای هیئت مدیره و مدیران حاضر در جلسه، گفت: قدرت بخشیدن به بخش بازاریابی که در قالب یک مدیریت مستقل و زیر نظر مدیرعامل فعالیت خواهد کرد یکی از این تغییرات است و تیم بازاریابی و فروش روی بازارهای قابل جذب برای بدنه بیمه میهن متمرکز خواهد شد.
وی افزود در ساختار جدید، مدیریت امور شعب، بازاریابی و شبکه فروش به دو مدیریت امور شعب و نمایندگان و مدیریت بازاریابی و فروش تغییر نام یافته است؛ تغییر دیگر در معاونت مالی، اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی است که به معاونت مالی، اقتصادی و برنامه ریزی تغییر نام یافت. وی همچنین از تفکیک مدیریت سرمایه انسانی و پشتیبانی از معاونت مالی و اقتصادی و برنامه ریزی خبر داد و گفت این مدیریت نیز به صورت مستقل و ذیل مدیریت عامل عمل خواهد کرد.
مدیرعامل بیمه میهن گفت این ساختار موقتی است و ساختار اصلی و جدید که با توجه به مأموریت های شرکت برای توسعه امور پیش بینی و تعریف شده، پس از تعیین اعضای جدید هیئت مدیره مشخص و اعلام خواهد شد.
در این جلسه آقایان حمیدی رئیس و مصطفوی عضو هیئت مدیره و همتی بازرس ویژه و مشاور مدیرعامل نیز به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با وضعیت شرکت و ساختار سازمانی پرداختند و این تغییرات را برای شرکت لازم و مثبت ارزیابی کردند.
بر اساس ساختار جدید و موقت سازمانی؛ آقایان روح اله پوریا به عنوان معاون مالی، اقصادی و برنامه ریزی، سیدمجتبی کریمی به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی به عنوان مدیر بازاریابی و فروش و محمدرضا منصوری نیز به عنوان مدیر مجتمع مرکزی بیمه میهن منصوب و مشغول به فعالیت شدند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه میهن
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *