RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

ایجاد بیمه ای قدرتمند با همکاری بانک رفاه

۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۸/۱۷کد خبر: 342311
ایستانیوز:مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: همکاری بیمه سلامت و بانک رفاه به ایجاد بیمه ای قدرتمند در کشور کمک می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) در نشست انعقاد تفاهم نامه میان سازمان بیمه سلامت ایران و بانک رفاه، ناصحی گفت: هدف مشترک مجموعه سلامت و بانک رفاه به عنوان بانک شناخته شده در حوزه سلامت کمک به بیمه شده های سازمان بیمه سلامت است، به عبارتی توان مجموعه افزایش پیدا کند؛ چرا که بیمه سلامت از جهات مختلف تکالیف مختلفی داشته و مسئولیت های بسیاری دارد.
 
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران در ارایه خدمات به بیمه شدگان افزایش پیدا کند افزود: سازمان بیمه سلامت تنها بنگاه مالی نبوده و سعی می کند با در نظر گرفتن مسئولیت های بیشتر به ۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه شده خود که بیش از ۸۰ درصد آنها از اقشار ضعیف و کم برخوردار هستند کمک بیشتری داشته باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه اولویت سازمان بیمه سلامت ایران کاهش پرداختی از جیب مردم و درصد پرداخت بیشتر از سهم سازمان در سال ۱۴۰۲ است تصریح کرد: باید بیمه ای با قدرت و قوت بیشتری در کشور ایجاد شود، می توان با منابعی که در اختیار داریم؛ سرویس و خدمت بیشتری به مردم ارایه کنیم، البته که همکاری بانک رفاه می تواند کمک کننده باشد.
 
ناصحی با بیان اینکه افتخار می کنیم که اعتماد ملی میان سازمان بیمه سلامت و سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبارات مورد نیاز ایجاد شده است اظهار داشت: این مسیر با همکاری بانک رفاه تقویت خواهد شد، بیمه پایه در کنار بیمه تکمیلی قدرتمند خواهد شد که امیدواریم با تعامل و راهنمایی بانک رفاه بتوانیم منابع سرگردان در حوزه سلامت را در مسیر قابل قبولی هزینه کنیم.
 
همچنین در این نشست اسماعیل الله گانی مدیر عامل بانک رفاه گفت: ارتباط میان بانک رفاه و مجموعه بیمه سلامت طی سال های گذشته شکل گرفته و تعاملات در حال افزایش است، بانک در اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی شعبه داشته و کمک های خوبی به دانشگاه های علوم پزشکی داشتیم.
 
وی با بیان اینکه بانک رفاه به نوعی بانک سلامت محوراست افزود: روش هایی در بانک داری به ویژه در دوران کرونا ایجاد شده که خاص بانک رفاه است، بدون شک گردش مالی حوزه سلامت باید به سمت نقد شدن حرکت کند، چرا که تاخیر در پرداختی ها مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که به نفع حوزه سلامت نیست.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *